سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند آماده‌سازی مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری سی‌امین نمایشگاه کتاب بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 27 March 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،  مهدی اسماعیلی‌راد، معاون اجرایی نمایشگاه کتاب؛ با اعلام این خبر گفت: تیم اجرایی نمایشگاه سی‌ام کتاب به جز روز نخست فروردین، در روزهای تعطیل پایان سال 95 و آغاز سال جدید مشغول انجام کارهای اجرایی نمایشگاه بود و سیدعباس صالحی برای بازدید از روند انجام امور، در نخستین روز کاری سال 96 در شهر آفتاب حاضر و در جلسه‌ای که در این زمینه برگزار شد، شرکت کرد.

وی با بیان این‌که مساله ترافیک و بررسی موانع ترافیکی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت، بیان کرد: مقرر شد موضوع کاهش فاصله زمانی بین حرکت قطارهای مترو، اختصاص تعداد بیشتری اتوبوس و تاکسی از میادین شهر و اطلاع رسانی حرکت اتوبوس و تاکسی‌ها در پایانه‌های شهری  پیگیری شود.

به گفته‌ی او درنظر گرفتن اماکن رفاهی بیشتر مانند فضای استراحت و نمازخانه در نمایشگاه از دیگر موضوعات مورد تاکید در این بازدید و جلسه بود.

اسماعیلی‌راد افزود: توجه به ارتقای کیفیت اسکان ناشران و دانشجویان، تقویت حمل و نقل درون نمایشگاه، افزایش تعداد پارکینگ ناشران و ارتقای ایمنی سالن‌ها و بخش‌های گوناگون نمایشگاه از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه با معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح و بررسی شد.

وی تاکید کرد: در این جلسه همچنین از میزان ثبت‌نام و ورود کتاب‌های ناشران خارجی و استقرار گمرک، جزئیات اختصاص  غرفه‌ها به ناشران در سالن‌ها، چگونگی استقرار واحدهای اجرایی و اداری نمایشگاه در شهر آفتاب، اقدامات انجام شده در حوزه تامین و ارتقای سطح امنیت نمایشگاه به رئیس نمایشگاه کتاب تهران گزارش داده شد.

براساس این گزارش؛ در بازدید سید عباس صالحی،معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلسه‌ی پس از آن علاوه بر مهدی اسماعیلی‌راد؛ معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران؛ سید محمد سیدی، مدیر مجموعه شهر آفتاب؛ حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی؛ محسن نصرالله، مدیر کمیته پشتیبانی و سید محمد طباطبائی، مدیر ستاد امور رسانه‌ای نمایشگاه کتاب حضور داشتند که مشکلات اجرایی موجود در این زمینه بررسی شدند.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود.


منبع : ایسنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار