مسئول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان اصفهان خبرداد/
تابناک: مسئول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: دور جدید از اعزام‌های راهیان نور دانش‌آموزی با اعزام ۱۰ اتوبوس از دانش‌آموزان استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 20 January 2015

به گزارش تابناک، سید محمدامین نقوی در گفت‌وگو با تسنیم به دور جدید اعزام‌های راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دور جدید از اعزام‌های راهیان نور دانش‌آموزی با اعزام ۱۰ اتوبوس از دانش‌آموزان استان اصفهان آغاز شد.

وی افزود: آخرین اعزام در تاریخ ۱۰ آذر انجام شده که به دلیل تداخل با سفر زائران اربعین و ایام امتحانات دانش‌‌آموزان این اعزام‌ها به وقفه افتاد و عصر روز دوشنبه دور جدید این اعزام‌ها آغاز شده و ۴ اتوبوس از کاشان، ۲ اتوبوس از نائین و همچنین یک اتوبوس از شهرهای نطنز، بادرود، اردستان و زواره به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

مسئول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان اصفهان بیان کرد: روز سه شنبه نیز ۱۰ اتوبوس از شهر اصفهان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و هر روز تا انتهای این دور از اعزام‌ها، ۱۰ اتوبوس از استان اصفهان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این دوره تا ۲۵ بهمن تمام اعزام‌ها مربوط به خواهران است، ادامه داد: هر اعزام ۴ روزه است که یک روز برای رفت و یک روز برای برگشت و ۴۸ ساعت صرف بازدید از مناطق عملیاتی می‌شود.

نقوی با اشاره به اینکه در هر اتوبوس خواهران، یک طلبه خواهر و در هر اتوبوس برادران نیز یک طلبه برادر از همان شهرستان اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، عملیات رمضان، اروندرود، هویزه، مسجدجامع خرمشهر، موزه دفاع مقدس خرمشهر و نهر خین دیدن کرده و در اردوگاه کشوری شهید باکری مستقر می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار