رییس اداره ورزش و جوانان اهواز
اولین جلسه هماهنگی مجمع خیرین ورزش یار اهواز با حضور سید علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز و همچنین جمعی از خیرین در کانون فرهنگی رسانه ای کامیار بهادر برگزار شد
کد خبر: ۴۰۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 09 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان ، اولین جلسه هماهنگی مجمع خیرین ورزش یار اهواز با حضور سید علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز و همچنین جمعی از خیرین در کانون فرهنگی رسانه ای کامیار بهادر برگزار شد . 

کمک به ساخت اماکن ورزشی کمتر از ساختن مدرسه و مسجد نیست و ارزش بسیار بالایی دارد ، خیرین با حضور در این مجمع نشان دادند که در ورزش هم می توانند سهم بسزایی داشته باشند.

امروزه به دلیل آسیب‌های متعدد اجتماعی و فرهنگی که گریبان‌گیر تمام رده‌های سنی شده است، این نیاز را احساس می‌کنیم که هر کجا که یک پروژه ورزشی نیمه‌تمام به دلیل کمبود اعتبارات رها شده است، خیرین به کمک ما بیایند تا بتوانیم آن را تکمیل کنیم وهر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم . 

سید علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز در این نشست گفت : مجمع خیرین ورزشی‌یار برای اولین بار است که در اهواز تشکیل شده ، بلکه این مجمع حرکتی باشد تا از وجود خیرین بهره‌مند شویم و نام این خیرین ورزش یار  نیز در تاریخ ورزش استان ثبت شود.

حسینی افزود : فاز اول این کمک ها در مجمع خیرین  مربوط به مناطق محروم است،  برای فراهم کردن نیاز های اولیه ورزشی مناطق محروم هیچ امکانات ورزشی در اختیار ندارند .

همچنین فاز دوم فراهم کردن کمبود های دیگر مناطق اهواز و رفع کمبودهایی که وجود دارد همچون تکمیل ،ناقصی هایی از جمله استخرها و زمین ها و سالن های نیمه کاره و ... در سطح کلانشهر اهواز .

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت : محدودیتی برای اعضا مجمع خیرین وجود ندارد و هر خیری میتواند در این مجمع خیرین  ورزش یار شرکت کند . فعالیت این مجمع در قالب هیات مدیره ای با هماهنگی های اداره ورزش و جوانان استان انجام خواهد شد.

 

منبع: تابناک
برچسب ها: ورزش یار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار