در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛
جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان در حال برگزاری است
کد خبر: ۴۰۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 12 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان ، خوزستان از هر حیث استان بااهمیتی است. در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی باید پیشگام باشد، این مهم با جلسات و ارایه گزارش حل و فصل نمی شود. مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در چهارجلسه سه ساعته با عالی مقامات کشوری و لشکری تشکیل جلسه دادند و برای  این حوزه حساسیت های ویژه قایل هستند و انتظار کار ویژه و فوق العاده را دارند.


 رییس ستاد مبارزه با موادمخدر کشور گفت: آمارهای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر رضایت بخش نیست. همه آحاد مردم نسبت به مدیران دارای حقوقی هستند، صرف ارایه آمار مشکلی را حل نمی کند. هر مسوولی در محضر عدل الهی و وجدان خود باید پاسخگو باشد. 


دکتر رحمانی فضلی افزود:مردم عملکرد ما را مورد قضاوت قرار می دهند، باید جلسات پیگیری و مطالبه گری را برگزار شود. از آنجایی که خبرنگاران در این جلسه حضور دارند من حرمت نگه می دارم وگرنه طوری دیگری صحبت می کردم، ارایه گزارشات مدیران برای من اقناع کننده نبود.


 رحمانی فضلی با انتقادشدید از عدم حضور برخی مدیران و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان  در جلسه صبح شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گفت:از استاندار خوزستان می خواهم با مدیران غایب در جلسه صبح برخورد و آنها را توبیخ کند. باید هر دستگاه اجرایی به سهم خود در شورای مبارزه با موادمخدر ایفا کند.سازمان های مردم نهاد را به کمک بگیرید.


وزیر کشور به نقش رسانه ملی ؛رسانه ها و خانواده ها در مبارزه با مواد مخدر استان  اشاره کرد و گفت: بیست هزار نفر معتاد در ایام تعطیلات از سطح شهرها جمع آوری و مورد درمان قرار گرفته اند.


وی ادامه داد: باید روابط میان معتادین و خانواده های آنان را تقویت کرد. نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در خصوص مبارزه با مواد مخدر  وظایف ذاتی دارند.


رحمانی افضلی گفت:تاکنون ۷۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است، ۵۶ درصد معتادان از شاغلین هستند. ابعاد موضوع اعتیاد چندوجهی شده است، ظرف دو سال گذشته اقدامات خوبی در خصوص توانمندسازی معتادین صورت گرفته است.


وزیر کشور به زحمات شبانه روزی استاندار شریعتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استاندار خوزستان در مدت که حضور داشته است سند توسعه استان را پیگری کرده اند و زحمات شبانه روزی را محتمل شده اند. حضور پرنگ مقامات کشوری و لشکری و وزیران دولت به استان و پیگیری مشکلات استان قابل تقدیر است .باید نظام برنامه ریزی دقیق و توزیع مسولیت ها و نظارت مستمر در حوزه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را در استان پیگیری کنید و رتبه استان را در این زمینه ارتقا بدهید.
منبع: تابناک
برچسب ها: وزیر کشور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
باعث تاسف و شرم است که مدیران استانی بفکر استان و مردم خودشان نیستند و باعث انتقاد رحمانی فضلی شده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار