دکتر کهرام رییس ستاد روحانی در خوزستان؛
طی حکمی از سوی علی شریعتمداری رییس ستاد مرکزی دکتر روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛دکتر حمیدکهرام به عنوان رییس ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان منصوب شد
کد خبر: ۴۰۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 14 April 2017
 طی حکمی از سوی علی شریعتمداری رییس ستاد مرکزی دکتر روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛دکتر حمیدکهرام به عنوان رییس ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان منصوب شد.

دکتر حمید کهرام با تایید حکم انتصابش به عنوان رییس ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان در گفتگوی اختصاصی با آراس از سفر خود به اهواز در هفته آینده خبر داد و گفت: رویکرد من در ستاد دکتر روحانی دعوت و فراخوان همه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان استان در ستاد دکتر روحانی است.

شرایط کشور و استان اقتضا می کند که همه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان با همدلی و همگرایی مانند انتخابات سال ۷۶ و ۹۲ فارغ از هرگونه اختلافات سلیقه ای و حزبی بار دیگر از کاندیداتوری دکتر روحانی حمایت کرده تا ایشان بتواند برنامه های پیشرو و توسعه ای خود را در چهارسال آینده تکمیل کند.

دکتر کهرام رییس ستاد روحانی دست همه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان را جهت مشارکت و همکاری در ستاد روحانی در خوزستان به گرمی می فشارم
رییس ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان گفت:از همه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان و شخصیت های معتدل و اصلاح طلب می خواهم مرا در انجام این رسالت خطیر یاری کنند و دست همه را جهت همکاری ؛ مشارکت و یاری رسان در ستاد روحانی به گرمی می فشارم.


گفتنی است؛دکتر حمید کهرام نماینده مردم اهواز در مجلس ششم و ریاست موسسه واکسن و سرم سازی رازی را در کارنامه خود دارد.

همچنین دکتر کهرام در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری ریاست ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی را برعهده داشت که شورای نگهبان صلاحیت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را احراز نکرد.
 
منبع؛آراس
برچسب ها: دکتر کهرام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار