استاندار خوزستان گفت؛
در سال 96 نسبت به سال 95، تغییراتی شگرف و عمیق در وضعیت ورزش خوزستان، هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم داشت
کد خبر: ۴۰۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 15 April 2017
غلام‌رضا شریعتی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که روز  جمعه در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا این برنامه‌ها به نشاط اجتماعی و جمعی کمک می‌کند و تاثیرگذار است و همچنین باعث تزریق روحیه امید به جامعه می‌شود.

وی افزود: به طور یقین هر چه برنامه جمعی در استان و کشور داشته باشیم، وابستگی مردم به هم نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. این همایش به اصرار استانداری خوزستان برگزار شد و من به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصرار داشتم که این همایش در اهواز انجام شود و در ادامه نیز به صورت مرتب در استان به انجام برسد. در تامین هزینه‌های آن هم مشکلی نیست، چراکه می‌خواهیم روحیه امید و نشاط به جامعه تزریق شود.
 
استاندار خوزستان گفت: ان‌شاءالله در سال 96 نسبت به سال 95 تغییراتی شگرف و عمیق در وضعیت ورزش خوزستان، هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم داشت. از اکنون نیز آقای حیدری (مدیرکل ورزش و جوانان استان) را موظف کرده‌ام که برای ورزش استان جهت توسعه زیرساخت‌ها و توسعه ورزش همگانی و همچنین جهش در ورزش قهرمانی برنامه‌ریزی کند.

منبع؛ورزش وجوانان خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار