مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 16 April 2017
 محمد دالامی اظهارداشت: در این دوره از جشنواره دانشجویان، کارکنان و اساتید مراکز و واحدهای دانشگاه علمی کاربردی فرصت دارد تا ۱۰ اردیبهشت با مراجعه به آدرس سایت www.uast.ac.ir  در سیزدهمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: دانشجویان مرکز این امکان را دارند تا در بخش های شفاهی، کتبی، پژوهشی، کتابخوانی، ادبی، هنری و فناوری ثبت نام نمایند. 

محمد دالامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز ، کارکنان و مدرسان مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز نیز می توانند در بخش های کتبی و پژوهشی اقدام به ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات کنند.

وی یادآور شد، ضمناً مطابق هماهنگی به عمل آمده جهت شرکت کنندگان اساتید و کارکنان و دانشجویان هدایا و جهت هر یک از عزیزان که در مسابقات حائز رتبه اول تا سوم گردند امتیاز ویژه منظور می گردد.

همچنین به منظور احتساب امتیازات فوق لازم است هر یک از عزیزان پس از ثبت نام نسبت به اعلام کد رهگیری به کارشناس امور فرهنگی جناب آقای موسوی اقدام فرمایند. 

در غیر اینصورت ثبت نام قطعی نخواهد شد لذا داوطلبان شرکت در سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت جهت ثبت نهایی به معاونت فرهنگی و دانشجویی مرکز مراجعه نمایند .

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد دالامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار