رئیس ستاد انتخابات خوزستان از تشکیل هیئت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 67 شهرستان و بخش استان خبر داد
کد خبر: ۴۰۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 16 April 2017
 علی حسین حسین زاده اظهار کرد: این هیئت های اجرایی در 27 تشکیل 67 هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در خوزستانشهرستان و 40 بخش مستقل خوزستان تشکیل شده اند و بر اساس قانون وظیفه مشخص کردنتعداد شعب اخذ رای و اعضای صندوق ها را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه هیئت اجرایی دارای 13 عضو است افزود: طبق قانون 30 نفر از معتمدان توسط فرماندار و با نظارت هیئت های نظارت معرفی می شوند که بر اساس انتخابات از بین آنها 9 نفر به عنوان عضو اصلی و چهار عضو علی البدل هیات اجرایی در هر شهرستان و بخش تعیین می شوند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان  اظهار کرد: بر اساس انتخابات گذشته و برآورد اولیه تعداد شعب سه هزار و 500 تا سه هزار و 700 پیش بینی شده است.

حسین زاده همچنین درباره روند رسیدگی به صلاحیت نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی به اتمام رسیده و لیست نامزدهای تایید شده به هیئت های نظارت ارسال شده است.

وی افزود: هیئت های نظارت هفت روز مهلت دارند که داوطلبان تایید شده را مورد

بررسی قرار دهند و پس از آن نتایج را به فرمانداری ها اعلام کنند که فرمانداران نیز به صورت محرمانه نتایج را به داوطلبان ابلاغ می کنند.

بر اساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا  بصورت همزمان 29 اردیبهشت سال 1396 در کشور برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: حسین زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار