در دیدار شهیدی نیا با نماینده ولی فقیه استان مطرح شد؛
مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند
کد خبر: ۴۰۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 17 April 2017
سید امید شهیدی نیا به همراه جمعی از مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه با حضور در دفتر آیت اله موسوی جزایری با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه گزارشی از فعالیت ها و قابلیت های منطقه ویژه اقتصادی و نقش آن در توسعه پایدار کشور ارائه نمود .

وی اظهار کرد: در چند سال اخیر اقدامات زیادی برای ظرفیت سازی تولید صورت گرفته و مدیران و کارکنان این سازمان برای تولید پایدار بصورت شبانه روزی تلاش و فعالیت نموده اند.

شهیدی نیا با اشاره به توسعه سرمایه گذاری و آغاز فعالیت ها و طرحهای جدید منطقه به عنوان اهداف اصلی سازمان افزود: با تحقق طرح توسعه فاز دو منطقه ویژه و تکمیل صنایع پایین دستی شاهد افزایش تولید و اشتغال در این قطب صنعتی خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از صنعت پتروشیمی، به برنامه راهبردی این شرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به زیرساختهای مطلوب و دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد می تواند در آینده ای نزدیک اقتصاد ایران را متحول نماید .

آیت اله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان نیز از اقدامات مهم مسولین، متخصصین و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در افزایش میزان تولید و ایجاد توسعه پایدار تقدیر کرد و بر حمایت از برنامه ها و اقدامات پیشرو با استفاده از دانش و توان متخصصان، تولیدکنندگان و صنعتگران خوزستان تاکید نمود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار