با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی ستاد انتخابات این شهرستان در فرمانداری تشکیل شد
کد خبر: ۴۰۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 17 April 2017
 لطیف حیایی اهوازی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز روز دوشنبه در جلسه کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی افزود: کاندیداهای انتخابات قبل از راه اندازی ستاد،باید با کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی هماهنگ کنند و مکان ستاد نیز از سوی این کمیته مشخص می شود.

وی گفت: ایجاد بستر مناسب برای  هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار کردن انتخابات از تکالیف کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی می باشد و انتخابات سالم و قانونی برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی ما برای برگزاری انتخابات است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز ادامه داد: خدمات شهری شهرداری اهواز باید قبل از شروع زمان مقرر تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر برای تبلیغات کاندیداها فضا و مکان هایی تعیین کند تا از تخریب چهره شهر و مزاحمت برای شهروندان جلوگیری شود.

حیایی اهوازی درادامه بر نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بر چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی سطح شهر تاکید کرد و گفت: باید قبل از چاپ هرگونه مواد تبلیغاتی،نکات قابل توجه برای چاپ به چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی ابلاغ شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز به زمان تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اشاره کرد و یاد آور شد: تبليغات انتخاباتي شورای اسلامی شهر و روستا از 21 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته و مدت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیز از هفتم تا 27 اردیبهشت به مدت ۲۰ روز می باشد و تبلیغات انتخاباتی نامزدها در روز ۲۸ خرداد ممنوع  است.

آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به کاندیداها و هواداران آنان در زمینه قوانین مرتبط و عناوین تخلفات از مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی ستاد انتخابات شهرستان اهواز بود.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار