نمایشگاه تخصصی؛
نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، ارتباطات، سیستم‌های حفاظتی و امنیتی (الکامپ) با حضور استاندار خوزستان در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد
کد خبر: ۴۰۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 18 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان؛نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، ارتباطات، سیستم‌های حفاظتی و امنیتی (الکامپ) با حضور استاندار خوزستان در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد.

دکترغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای که میان استانداری خوزستان، وزارت ارتباطات و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 188بند امضا شد، اکنون بسیار خوب جواب داده و اشتغال بسیار خوبی را در زمینه تجارت الکترونیک در استان رقم زده است.

وی افزود: بخش آموزشی نمایشگاه و همچنین بخش تولید محتوا که جوانان در آن فعالیت دارند و استانداری خوزستان هزینه آن‌ها را داده بود بسیار مهیج و عالی بود و ما را بسیار امیدوار کرد.

شریعتی تصریح کرد: این کار مایه امیدواری است و امیدواریم هرچه سریعتر و بیشتر در استان گسترش پیدا کند تا شاهد افزایش میزان اشتغال و جذب جوانان در زمینه‌های مختلف باشیم.

 

استاندار خوزستان در خصوص دستاوردهای این نمایشگاه عنوان کرد: تولید محتوا، گسترش فناوری اطلاعات و زندگی با استانداردهای بهتر و اشتغال بیشتر از جمله دستاوردهای برگزاری نمایشگاه الکامپ در استان است.


در این نمایشگاه 80 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، فارس و خوزستان حضور دارند و به ارائه تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه‌های ارتباطات، الکترونیک و... می‌پردازند.در دو سالن خلیج فارس و خرمشهر برپا شده است. همچنین هم‌زمان با این نمایشگاه نخستین نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته نیز در حال برگزاری است.

این نمایشگاه از 28 فروردین ماه تا يكم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 17 تا 22 از اين نمايشگاه ديدن كنند.

نمایشگاه الکامپ در قالب دو بخش‌ دولتی و خصوصی برگزار شده و در آن ادارات خدمات‌رسان و شرکت‌هایی که در تفاهم‌نامه همکاری وزارت ارتباطات و استان خوزستان شرکت داشته‌اند، حضور پیدا كرده‌اند.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، مشاوره، آموزش، امنیت اطلاعات، اینترنت، اتوماسیون اداری، دوربین‌های مدار بسته، تجارت الکترونیکی، محتوای الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه ارائه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار