معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و آموزش در بحث رعایت نظافت شهری گفت: استفاده از ظرفیت آموزشی موجود در مدارس و توان صداوسیما و برگزاری دوره های آموزشی جهت تعلیم و فرهنگ سازی مناسب به شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد
کد خبر: ۴۰۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 18 April 2017
 معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و آموزش در بحث رعایت نظافت شهری گفت: استفاده از ظرفیت آموزشی موجود در مدارس و توان صداوسیما و برگزاری دوره های آموزشی جهت تعلیم و فرهنگ سازی مناسب به شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد.

 مهندس فرامند هاشمی زاده صبح سه شنبه 29 فروردین در چهل و دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان که در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: متأسفانه معضلی که در تمامی شهرهای استان شاهد آن هستیم تخلیه زباله ها و نخاله های ساختمانی در مناطق مسکونی و غیر مجاز می باشد که سبب تخریب چهره شهر و بروز بیماری های متعدد شده است.

وی با تأکید بر نظافت حاشیه جاده ها و محورهای عبوری روستایی افزود: تمامی ابزارهای لازم برای جلوگیری از این معضل وجود دارد که از جمله آن می توان به برخورد با متخلفین و اعمال قانون برای کسانی که به صورت غیرمجاز این اقدام ناشایست را انجام می دهند اشاره کرد و علاوه بر آن اجرای نظارت مستمر نیز از اقداماتی است که باید بصورت جدی در این خصوص انجام گیرد.

وی افزود: طرح جامع پسماند شهری نیز تهیه شده است که پس از تأیید و ابلاغ آن اجرایی خواهد شد و تمامی دستگاه های مرتبط باید مطابق این طرح وظیفه خود را بصورت جدی انجام دهند.

معاون امور عمرانی استاندار در پایان گفت: مکانیزه کردن و بازیافت پسماندها نیز از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار بگیرد و بصورت یک برنامه مدون اجرایی گردد.

منبع: تابناک
برچسب ها: هاشمی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار