توسط دکتر شریعتی استاندار خوزستان از 10 عنوان، از محصولات آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته رونمایی کرد
کد خبر: ۴۱۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 19 April 2017
توسط دکتر شریعتی استاندار خوزستان از 10 عنوان، از محصولات آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته رونمایی کرد.

روز گذشته در جریان برگزاری نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته در غرفه شهرداری اهواز با حضور شریعتی استاندار خوزستان و معاونان ایشان و همچنین تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان از 10 عنوان محصولات آموزش شهروندی رو نمایی شد. پس از رونمایی از این محصولات چاپی گفت: انشا ا... این اقدام منشا برکات شود و در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی موثر واقع شود.

شایان ذکر است که این محصولات شامل 9 عنوان کتاب اتوبوس با عناوين رازهاي يك سفر درون شهري، اندر آداب ميهماني، فضاي سبز را قورت نده، فرسوده بودن يا نبودن مساله اين است، مردان مصرفي/زنان افراطي، سر سفره ننه بابا، رد شدگان، عيادت تون درد نكنه، خشم تون بي بلا به چاپ رسيده است همچنین یک کتاب دیگر نیز با نام بشناسیم و بسازیم نیز به تازگی با تیراژ ده هزار جلد چاپ شده که از آن نیز رونمایی شد.

گفتنی است که این محصولات چاپی به همت مدیریت آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به چاپ رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار