غرفه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به منظور عرضه محصولات و تولیدات چاپی در حوزه آموزش در نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته واقع در نمایشگاه بین المللی برپا گردید.
کد خبر: ۴۱۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 19 April 2017
 معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز با هدف معرفی محصولات خود در زمینه آموزش با اختصاص یک غرفه به معرفی محصولات در نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته شرکت نمود.در غرفه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری محصولات آموزشی از جمله پازل معرفی مشاغل ، کتاب بشناسیم وبسازیم ، کتاب اصول شهروندی ، بروشورهای آموزشی ، پوستر آموزش عملی نماز ، فراخوان و پوستر جشنواره دورریختنی های ماندنی ، بروشور فرزند پروری وکتابچه زلزله خاموش و ... در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت و میان علاقه مندان توزیع شد.

همچنین در غرفه معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری اهواز از آقای بازپرواز یکی از هنرمندان خوزستانی که با وسایل دورریختنی آثار هنری زیبایی می سازد نیز دعوت به عمل آمده است تا در روزهای برگزاری این نمایشگاه به صورت زنده و مستقیم اقدام به ساخت دست سازهای زیبا بوسیله وسایل دورریختنی نماید.

شایان ذکر است که این نمایشگاه دیروز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.دکتر شریعتی پس از افتتاح نمایشگاه از غرفه های مختلف از جمله غرفه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز بازدید به عمل آورد.

 این نمایشگاه از 28 فروردین الی2  اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برپا می باشد و بازدید کنندگان می توانند از ساعت 9 الی 13  و17 الی 22 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار