دکتر خدادادی؛
امیدواریم با تدوین منشور عفاف و حجاب در دانشگاه، شاهد ترویج عفاف و نهایتا تقویت حجاب در دانشجویان و پرسنل باشیم
کد خبر: ۴۱۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 20 April 2017
 المسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان، حجت الاسلام عادلی نژاد مسئول دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاونین و اعضاء هیئت رئیسه و جمع کثیری از مسئولین، کارمندان، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌ شاپور اهواز برگزار شد.

دکتر خدادادی در این مراسم بیان داشت: از آنجایی که این دانشگاه در حوزه فرهنگ از پیشینه تاریخی خوبی برخوردار است و با برنامه های فرهنگی که در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می شود، ان شاء الله بتوانیم شاهد شکوفایی و ترویج فضیلت ها در این دانشگاه باشیم.

وی به بحث عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: یکی از فضائلی که همیشه مد نظر بوده، بحث عفاف و حجاب می باشد که امیدواریم با تدوین منشور عفاف و حجاب در دانشگاه، شاهد ترویج عفاف و نهایتا تقویت حجاب در دانشجویان و پرسنل باشیم.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشت: قطعا اگر هر برنامه ای به درستی اجرا نشود، می تواند تبعات منفی و نتیجه معکوس داشته باشد؛ در طول سالیان گذشته نیز برنامه های فرهنگی زیادی پیرامون عفاف و حجاب برگزار شده که نتوانسته نتیجه مطلوبی داشته باشد و بیشتر به شیوه اجرای برنامه ها مربوط بود.

وی اظهار داشت: عفاف و حجاب از فضائلی محسوب می شود که می تواند باعث اعتلای یک جامعه اسلامی شود و باید در نظر داشت که قطعا در مقابل فضیلت، رذیلت وجود دارد و هیچ کسی هم به دنبال رذیلت ها نیست، بنابراین در جامعه ما شیوه اجرا و برنامه ریزی برای توسعه فضیلت های فرهنگی بسیار مهم است.

خدادادی در پایان خاطرنشان کرد: منشوری که تدوین شده است قطعا باید به نحوی اجرا و برنامه ریزی شود که بتوان نتیجه مثبت و مطلوب را در راستای فعالیت های فرهنگی و اعتلای دانشگاه شاهد بود؛ بنابراین امیدواریم با برنامه ریزی و تلاشی که مسئولین حوزه فرهنگی و سایر حوزه ها از قبیل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تشکل های دانشجویی و سازمان های مردم نهاد انجام می دهند، بتوانیم زمینه ساز اعتلای فرهنگی دانشگاه باشیم و این فضیلت ها را در دانشجویان که جمعیت مورد هدف هستند، افزایش دهیم.
منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر خدادادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار