مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ملی حفاری خبر داد؛
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از برنامه ریزی برای برگزاری همایش های تخصصی در دانشگاه ها و مراکز علمی در سال جاری خبر داد
کد خبر: ۴۱۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 23 April 2017
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از برنامه ریزی برای برگزاری همایش های تخصصی در دانشگاه ها و مراکز علمی در سال جاری خبر داد .
 
 مهدی عرشیان گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان «سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» این مدیریت، برگزاری همایش های تخصصی در دانشگاه ها و مراکز علمی را به عنوان گام مهم در هم افزایی صنعت و دانشگاه و رفع چالش های صنعت حفاری در دستور کار قرار داده است .

 وی افزود: این مجموعه همایش ها که با موضوعات مختلف از جمله دستگاه حفاری ، فناوری سیمان و اسید، حفاری جهت دار و جهت یابی، لوله مغزی سیار و  نمودارگیری می باشد توسط همکاران این مدیریت یا سایر مدیریت های شرکت که دارای تخصص لازم در هر مورد می باشند، ارائه می گردد .

 عرشیان اظهار کرد: نخستین همایش علمی تخصصی برنامه ریزی شده امسال در خصوص دستگاه حفاری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که زمان آن روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه تعیین  شده است.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ادامه داد : همچنین در اردیبهشت ماه جاری ، سخنرانی مدیرعامل شرکت را در دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر خواهیم داشت که مطابق برنامه ریزی انجام شده یازدهم اردیبهشت در آستانه روز معلم با موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی گفت: از دیگر همایش های پیش بینی شده در سه ماه نخست  امسال  ، همایش  فناوری  سیمان در دانشگاه صنعت نفت و  همایش  پلیمرها در صنعت در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد .

عرشیان افزود: این مدیریت در دو سال گذشته تعداد 23 همایش در دانشگاه ها، مراکز علمی و پارک های علم و فناوری برگزار کرد که با استقبال بسیار خوب اساتید و دانشجویان مواجه شد و در سال 96 نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته برگزاری همایش های تخصصی را مدنظر دارد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت یادآور شد: با ایجاد واحدی تحت عنوان امور ارتباط با دانشگاه ها علاوه بر حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی دانشجویان، برگزاری همایش ها و بازدیدهای علمی نیز در دستور کار می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار