مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه برگزار شد
کد خبر: ۴۱۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 24 April 2017
 در این مراسم که تعدادی از مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان و مدیران عامل سد و نیروگاه شهید عباسپور، دز و شبکه های آبیاری کرخه و شاوور حضور داشتند، "محمدرضا یزدانی پور" به عنوان مدیرعامل جدید سد و نیروگاه کرخه منصوب و از تلاش‌های "فریدون صالحی فر" مدیرعامل پیشین این سد تشکر و قدردانی شد.


"نورالدین بازگیر" معاون توسعه و بهره برداری سدهای سازمان آب و برق خوزستان در این مراسم طی سخنانی ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به پرسنل سد و نیروگاه کرخه و تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل پیشین، گفت: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه، بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست.

وی در ادامه افزود: اهمیت سدها و نیروگاه ها برای همه مشخص است و استان خوزستان دارای بیشترین سدها در استان های کشور است که با تامین بیش از 90 درصد انرژی نیروگاه های برق آبی کشور، بیشترین سهم تولید برق در این حوزه را دارد.

معاون توسعه و بهره برداری سدهای سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در سالیان گذشته داشتیم بحث سیلاب های مخرب بود که با تاسیس این سدها در استان خوزستان این سیلاب ها در کنترل سازمان آب و برق خوزستان درآمدند.

بازگیر خاطرنشان کرد: سد کرخه بزرگترین سد حجمی و نماد اقتدار مهندسی در کشور ایران است و این سد از نظر موقعیت جغرافیایی، اراضی زیر کشت و تامین برق و همچنین انتقال برق به عراق یکی از سدهای مهم استان خوزستان به شمار می آید.

"مصطفی معصومی" مدیریت بازرسی، حسابرسی و مجامع سازمان آب و برق خوزستان نیز ضمن تشکر از زحمات فریدون صالحی فر، مدیرعامل پیشین سد و نیروگاه کرخه گفت: هدف سازمان آب و برق خوزستان، تبدیل شدن به یک هلدینگ بزرگ متشکل از بخش برق آبی، بخش آب و زهکشی، بخش خدماتی و یک بخش جدید که قرار است به ثبت برسد بخش ساخت توربین های زیر 50 مگاوات و پمپ های با هد بالا با همکاری شرکت بزرگ فویت (VOITH)که در زمینه ساخت توربین ها فعالیت دارد، است.

همچنین، فریدون صالحی فر مدیرعامل سابق سد و نیروگاه کرخه گفت: تودیع و معارفه جزو اعمال حقوقی سازمان است و برای طراوت شرکت های تابعه سازمان آب و برق خوزستان نیاز است.

وی افزود: از مدیرعامل و معاون بهره برداری سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان به دلیل اعتماد به بنده جهت واگذاری این مسئولیت مهم در سه سال اخیر تقدیر و تشکر می کنم.

صالحی فر همچنین از زحمات یکایک کارکنان سد و نیروگاه کرخه قدردانی و به اهم اقدامات انجام شده در زمان مسئولیت خود در این سد اشاره کرد.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای انسانی و احکام صادره برای نیروی انسانی سد کرخه، توجه به زیرساخت ها، توجه به پژوهش های علمی و برگزاری سمینارهای علمی از جمله اقداماتی بود که در دوره مسئولیت بنده انجام شد.

"محمدرضا یزدانی پور" مدیرعامل جدید سد و نیروگاه کرخه نیز گفت: تلاش خواهیم کرد بیشترین بهره وری را از نیروها داشته باشیم و کارهایی که در این سد انجام شده را حفظ و برنامه ها و کارهایی که در حال انجام هستند را به درستی ادامه دهیم.

وی همچنین تلاش برای ورود جدی تر به حوزه های علمی و پژوهشی را با توجه به پتانسل موجود در پرسنل توانمند سد کرخه، به عنوان یکی از اهداف مهم پیش رو عنوان کرد.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه اندیمشک به محمدرضا یزدانی پور اعطا و با اهدای لوح تقدیر، از تلاش های فریدون صالحی فر تشکر و قدردانی شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: سدکرخه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار