در سال 1395 از سوی متخصصان شرکت ملی حفاری ایران محقق شد
مدیریت عملیات حفاری خشکی – 4، هفده دکل حفاری سنگین و فوق سنگین در اختیار دارد، اظهار کرد: متراژ حفاری در این دوره 64 هزار و 789 متر به ثبت رسید که معادل 22 درصد کل متراژ حفاری در سال گذشته می باشد
کد خبر: ۴۱۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 24 April 2017
احمد تمدن افزود: این مدیریت در مدت پیش گفته موفق شد از 193 حلقه چاه تکمیل شده از سوی مجموعه مدیریت های عملیات های حفاری خشکی و دریا، 51 حلقه چاه های نفت و گاز  را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت عملیات حفاری خشکی – 4، هفده دکل حفاری سنگین و فوق سنگین در اختیار دارد،  اظهار کرد: متراژ حفاری در این دوره 64 هزار و 789 متر به ثبت رسید که معادل 22 درصد کل متراژ حفاری در سال گذشته می باشد.

تمدن گفت: از مجموع 51 حلقه چاه های حفر شده در این مدیریت 14 حلقه توسعه ای، یک حلقه اکتشافی و 36 حلقه تعمیری بوده است.

مدیر عملیات حفاری خشکی – 4 شرکت ملی حفاری ایران افزود: دستگاه های حفاری در این مجموعه با توجه به موقعیت های عملیاتی از جمله در میدان نفتی آزادگان جنوبی تماما به سامانه گرداننده فوقانی، پمپ سیال سوم و کنترل پسماند جامدات مجهز هستند.

وی اظهار کرد: این دکل ها هم اکنون در مناطق عملیاتی شرکت های مهندسی و توسعه نفت (متن)، نفت و گاز اروندان و سروک آذر در میدان های نفتی در غرب کارون در استان خوزستان و میدان نفتی آذر در استان ایلام استقرار دارند.

تمدن مهمترین اقدامات به عمل آمده در راستای به روز بودن دستگاه حفاری در این دوره یک ساله را بازرسی فنی  9 دکل، 15 سیستم بالابری دستگاه های حفاری، بازسازی کامل دستگاه حفاری 56 فتح، ایمن سازی، تعویض مخازن و اضافه کردن پمپ سوم دکل 28 فتح و ارتقاء سیستم و راه اندازی تجهیزات پسماند دستگاه 25 فتح عنوان کرد.

مدیر عملیات حفاری خشکی – 4 شرکت ملی حفاری ایران یاد آور شد براساس سیاست های تدوین شده از سوی مدیریت ارشد شرکت گستره عملیاتی این مدیریت از زمان شکل گیری به طور عمده بر روی پروژه های کلید در دست (EPD ) تمرکز دارد.

شرکت ملی حفاری ایران با هدف شتاب بخشیدن به عملیات حفاری و بالابردن توان پشتیبانی دکل ها از چند سال پیش اقدام به ایجاد چهار مدیریت عملیات حفاری خشکی و یک مدیریت عملیات حفاری در دریا کرده است که این مدیریت ها زیر مجموعه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری می باشند.
منبع: تابناک
برچسب ها: احمد تمدن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار