رئيس بازرسي فني و خوردگي فلزات شركت بهره برداري نفت و گاز در گزارشي ، چكيده عملكرد اين اداره در سال 1395 را ارائه كرد
کد خبر: ۴۱۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰ 24 April 2017
رئيس بازرسي فني و خوردگي فلزات شركت بهره برداري نفت و گاز در گزارشي ، چكيده عملكرد اين اداره در سال 1395 را ارائه كرد.

 سيد حسين غفوري يزدي گفت: در سال 95 موفق شديم  24636 مورد بازرسي و نظارت فني را در سطح شركت انجام دهيم كه افزايش محسوسي را نسبت به 24508 مورد محقق شده در سال 94 تجربه كرديم.

وي افزود: در بخش خوردگي فلزات، 5520 مورد بازرسي صورت گرفت كه در مقايسه با 4900 مورد بازرسي انجام شده در سال 94، بيش از 12 درصد افزايش داشته است.

مهندس غفوري يزدي از حدود 74 درصد افزايش در بخش تعويض و نصب ابزارهای پایش خوردگی داخلی (كوپن و پروب) خبر داد و گفت: در سال 94، تعداد215 مورد تعويض كوپن و پروب انجام شد اما در سال 95 با تلاش همکاران وافزايشي قابل ملاحظه ، 374 مورد محقق گرديد.

وي افزود: همچنین در همین مدت 29496 موضع ضخامت سنجی از خطوط لوله جریانی، سیستم های لوله کشی درون کارخانجات و چند راهه های ورودی آنها و تسهیلات سرچاهی در راستای ایمن سازی و تولید مستمر صورت گرفت که در مقایسه با سال گذشته با تعداد 19705 ، افزایش 49 درصدی را نشان می دهد.

رئيس بازرسي فني و خوردگي فلزات شركت بهره برداري نفت و گاز مارون درباره وظيفه عمده زيرمجموعه خود توضيح داد: اين اداره بازرسي فني تاسيسات و ادوات تحت فشار، مخازن ذخيره و خطوط لوله روزميني و زيرزميني و بررسي سلامت تاسيسات در برابر خوردگي و ارائه راهكارهاي لازم جهت جلوگيري از خوردگي آنها را عهده دار است.

وي در پايان ضمن تقدير از تلاشهاي بي وقفه كاركنان اين اداره ابراز اميدواري كرد كه در سال 96 نيز نظیر سال هاي گذشته با بازرسي دقيق و نظارت بر عمليات خطوط لوله و تاسيسات فرآيندي ، هيچ مشكلي متوجه منابع انساني و تاسيسات شركت نگردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار