سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز؛
پیشنهاد می کنم داوطلبان شورای اسلامی شهر ضوابط قانونی را در انتخابات رعایت کنند و وعده های خود را بر اساس اختیارات شورای شهر تنظیم کنند
کد خبر: ۴۱۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 26 April 2017
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: پیشنهاد می کنم داوطلبان شورای اسلامی شهر ضوابط قانونی را در انتخابات رعایت کنند و وعده های خود را بر اساس اختیارات شورای شهر تنظیم کنند.

دکتر نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری این شهرستان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نامزدهای شورای شهر اهواز را به رقابت برنامه ای دعوت کرد و افزود: نامزدهای شورای شهر بر اساس برنامه هایی که ارائه می دهند، رقابت کنند و وعده های خود را بر اساس چارچوب اختیارات شورای شهر بدهند و ضوابط قانونی را رعایت کنند، تا شاهد انتخابات پرشور،رقابتی، قانونی و سالم باشیم.

دکترخون میرزائی گفت: پیشنهاد می کنم داوطلبان شورای شهر،فرصت باقی مانده تا آغاز تبلیغات رسمی را به تنظیم برنامه خود اختصاص دهند و رقابت برنامه ای را در دستور کار خود در ایام انتخابات قرار دهند و از دادن وعده های خارج از حیطه اختیار خود به مردم خودداری نمایند و نیز از دادن وعده های غیر عملی پرهیز نمایند.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات انتخاباتی داوطلبان شورای شهر و روستا طبق زمان بندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور از تاریخ 21اردیبهشت تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری  به مدت یک هفته می باشد، افزود:تا قبل از زمان مذکور تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی است و تخلف محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار