مجمع عمومی عادی هیات فوتبال مازندران عصر چهارشنبه در حالی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد که اعضای این مجمع به حضور چند چهره جدید دراین مجمع رای موافق دادند.
کد خبر: ۴۱۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 26 April 2017
 در این مجمع که با حضور همه اعضای برگزار شد ، پس از رای گیری در خصوص اعضای هیات رئیسه در نهایت ' اسحاق شریعتی'، رئیس هیات فوتبال شهرستان تنکابن به عنوان نماینده شهرستان ها در هیات رئیسه انتخاب شد ، ' هادی خلردی' نایب رئیس اول هیات فوتبال استان شد ، 'محمد رامشگر' عنوان نماینده باشگاهها در هیات رئیسه را کسب کرد و ' فاطمه بوداغی' هم نایب رئیس بانوان هیات فوتبال مازندران شد.
 
** برگزاری 12 انتخابات هیات های ورزشی مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این نشست گفت که در سال گذشته 14 مجمع عمومی سالانه و 12 انتخابات هیات های ورزشی استان برگزار شد که رشد بسیار معناداری را نسبت به سال های گذشته نشان می دهد.
حبیب حسین زادگان افزود : برگزاری این تعداد مجامع وانتخابات در هیات های ورزشی استان نشان دهنده این مهم است که این برنامه را اجرایی و عملیاتی کنیم که مجمع سالانه به عنوان یک مجمع تشریفاتی نباشد.
وی با بیان اینکه، برگزاری مجمع یکی از سیاست های اصولی وزارت ورزش است ، گفت : سالانه یکی از نهادها و جایگاهی که فعالیت های روسای هیات های ورزشی را رصد می کند، همین برگزاری مجامع سالیانه است.
حسین زادگان همچنین خواستار مشارکت روسای هیات ها در عملکرد رئیس هیات شد و افزود : افرادی که به عنوان روسای هیات های ورزشی هستند عملکرد آن را رصد و ارزیابی کنند و خودشان نیز در کارها مشارکت داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه علاقه مندی زیادی به حضور تیم های باشگاهی فوتبال در مازندران در سطح لیگ های کشوری در میان شهروندان استان ایجاد شده اسـت ، گفت : حضور یک تیم فوتبال از مازندران در لیگ برتر کشور حق مردم مازندران است که آرزو دارند تیمی در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشند.
حسین زادگان بر ضرورت پیگیری وضعیت فوتبال در غرب استان تاکید کرد و افزود : هر زمان در نوشهر و چالوس حضور پیدا می کنم ، اولین مطالبات مسولان محلی غرب استان احیای فوتبال این منطقه است و هیات فوتبال باید به خواسته های مردم توجه و مشکلات این منطقه را بررسی و حل کند.
** مجمع عمومی بالاتر از هیات رئیسه
رئیس هیات فوتبال مازندران در این نشست گفت که مجمع عمومی این هیات باید مطالبات خود را از فوتبال استان استیفا و هم اینکه خواسته های خود را در صحن علنی مطرح کند .
غلامرضا بهروان افزود : در تمام دنیا هم به همین شکل است، مجمع عمومی بالاتر از هیات رییسه است ، مجمع هیات رئیسه را انتخاب می کند و هر دستاوردی که فوتبال استانی داشته باشد این متعلق به اعضای مجمع است.
وی با تاکید بر اینکه تمامی هیات ها و باشگاهها باید با برنامه باشند ، ادامه داد : برنامه های هیات در این سال را خدمت شما ارائه کردیم اما در سال گذشته ما با مشکلاتی از جمله بودجه مواجه شده ایم که این مشکلات در تمام کشور طبیعی است و هیات های مختلف ورزشی هم با این مشکلات مواجه هستند.
بهروان گفت : روسا و مدیران تیم ها باید برنامه داشته باشند و بتوانند از بخش خصوصی یا بخش های دیگر جامعه کمک بگیرند.
رییس هیات فوتبال مازندران همچنین از نهادهایی که به فوتبال استان کمک می کنند، قدردانی کرد و ادامه داد: در بسیاری ازشهرهای استان نهاد هایی مانند شورای شهر خیلی به ورزش کمک کرده اند، باید ارتباطات بیشتر شود تا بتوانید کمک های بیشتری از این نهادها دریافت کنید.
بهروان مهم ترین مشکل تیم های استان را مالی دانست و گفت : اکنون خیلی از تیم های استان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و به نظر می رسد تا آنجا که می توانند از منابعی که در شهرها و نهادها وجود دارد استفاده می کنند، اما این کفایت نمی کند.
وی افزود : انتظار است که همه باشگاههای ما باید دنبال ساختارسازی باشند و باشگاه خود را به ثبت برسانند و دارای هیات مدیره بشوند.
بهروان همچنین خواستار برنامه ریزی دقیق هیات ها و باشگاهها شد و گفت : زمان هایی که تیم ها را یک نفره پیش می بردیم گذشته، الان باید چند تیم درست کنیم تا بتوانیم در کار موفق شویم.
 
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار