مدیر کل ثبت احوال استان خوزستان؛
خوزستان اولین استان است که اسناد هویتی مردم را از حالت دستی به رایانه ای تبدیل و صدور شناسنامه و ثبت فوت ها را پایا محور کرد
کد خبر: ۴۱۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 07 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان ، مهندس بهنام مریدی مدیر کل ثبت احوال استان خوزستان در گفتگویی اختصاصی با این پایگاه از عملکرد مطلوب این اداره کل در کشور خبر داد .


وی گفت : خوزستان اولین استان است که اسناد هویتی مردم را از حالت دستی به رایانه ای تبدیل و صدور شناسنامه و ثبت فوت ها را پایا محور کرد .

مریدی بزرگترین و مهمترین تحول در سال اخیر این اداره کل را ثبت رایانه ای و صدور شناسنامه های دیجیتال است که موجب به روز و مدرن شدن ثبت احوال استان شده است . 


مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان از فعالیت 47 دفتر پیشخوان دولت در این استان خبر داد و افزود : در تمام این دفاتر پس از 72 ساعت کاری شناسنامه صادر و درب منازل متقاضی تحویل داده می شود .


مریدی گفت : استان خوستان پس از قم اولین استانی است که کارت ملی هوشمند را تحویل شهروندان می دهد و تا کنون یک میلیون و دویست نفر در این طرح ثبت نام کرده اند . 


وی با اشاره به صدور کارت های ملی هوشمند در تهران گفت: متاسفانه به همین علت صدور این کارت ها با تاخیر صورت می گیرد و تنها فعال سازی کارتها پس ازتحویل به خوزستان فعالسازی آن صورت میگیرد و جایگزین بسیار خوبی برای گواهینامه ،کارت های بانکی و کارت سوخت است . 


مدیرکل ثبت احوال خوزستان از تحویل 700 هزار کارت ملی هوشمند به مردم استان خبرداد و گفت در کل 3 میلیون و دویست هزار کارت هوشمند سهمیه استان خوزستان است .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار