افزایش مبلغ یارانه ها با هدف رای آوری و عوام فریبی است / ایران دیگر ظرفیت هیچ گونه تنش و ماجراجویی را ندارد / رییس جمهور نگاه ویژه ای به خوزستان دارد
چرا با تقسیم مردم و درصد بندی آنها به دنبال شکاف در بین مردم هستید، مگر اوضاع و احوال کشورهای همسایه را نمی بینید که به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی برای رای آوری هستید
کد خبر: ۴۲۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 14 May 2017
 جلسه هم اندیشی تعدادی از کاندیداهای شورای شهر اهواز با حضور کهرام رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان ، امیری معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و همایون یوسفی نماینده اهواز در گیت بوستان برگزار شد.

 معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در این نشست گفت: از یک طرف در شرایطی هستیم که زحمات و خدمات دولت تدبیر و امید خیلی راحت مورد انکار قرار می گیرند و بعضی از رسانه ها که از بیت المال بودجه می گیرند در جهت تخریب دولت فعال شدند. از طرف دیگر در تلویزیون اتهام های ناروا، آمارهای بی پایه و نهایت بی اخلاقی را ملاحظه می کنیم که حریم خصوصی افراد را هم نشانه رفته است. باید توجه داشت که رئیس جمهور در نهایت باید سوگند بخورد که از آبروی شهروندان دفاع کند ولی کسی که از همین اول آبروی دیگران را مورد تعرض قرار می دهد تکلیفش مشخص است.

امیری تخریب دولت را به خاطر کینه و بغض 4 ساله دانست و افزود: کارنامه دولت روحانی قابل دفاع است که از جمله آن می توان به حل برجام ، توجه به معیشت فرهنگیان و سرمایه گذاری در حوزه علم، گازرسانی، آب رسانی و جاده کشی به مناطق محروم، پرداخت مطالبات ایثارگران و جانبازان، 3 برابر کردن یارانه اقشار آسیب پذیر، تثبیت نرخ ارز و کنترل تورم و .. اشاره کرد.

معاونت پارلمانی ریاست جمهوری اضافه کرد: چرا با تقسیم مردم و درصد بندی آنها به دنبال شکاف در بین مردم هستید، مگر اوضاع و احوال کشورهای همسایه را نمی بینید که به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی برای رای آوری هستید، مگر وحدت توصیه امام و مقام معظم رهبری نبود که بر خلاف آن عمل می کنید. همچنین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری افزایش مبلغ یارانه ها را با هدف رای آوری و عوام فریبی دانست و افزود: وضعیت درآمد کشور مشخص است و رئیس مجلس و نمایندگان این هزینه را قابل پرداخت ندانستند.

وی ادامه داد: جامعه بین المللی با ما هیچ گونه تعارفی ندارد و کشور یک بار زیر منشور فصل 7 شورای امنیت رفته است و دیگر ظرفیت هیچ گونه تنش و ماجراجویی را ندارد. باید بتواینم همین مسیر عقلانیت، علمی و برنامه محوری را به خاطر مصالح ملی ادامه دهیم. امیری اضافه کرد: آمارهای مجامع بین المللی حاکی از ارتقای شاخص های شادی و امید، مبارزه با فساد و رشد کارآفرینی و .. در دولت تدبیر و امید است، ادامه این مسیر نیازمند حضور حداکثری و رای دان به عقلانیت در ادامه امور است تا بتوانیم علاوه بر این امور برای رفع سایر تحریم ها و اقدامات دیگر قدم برداریم.

معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در خصوص عملکرد دولت در استان گفت: شهادت می دهم بارها در هیات دولت رئیس جمهور توصیه ی ویژه خوزستان را کرده است. بر همین اساس اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب تخصیص داده شد و بنا است در آینده با تخصیص منابع سرمایه گذاری در مناطق محروم کلید بخورد. امیدوارم بتوانیم رسالت تاریخی خود را در قبال ایران و اسلام با رای آوری دوباره روحانی انجام دهیم.

منبع ،شوشان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار