معاون فرماندار شادگـان:
جلسات توجیهی 400 نفر نمایندگان فرماندار و بازرسان انتخابات شهرستان شادگان همزمان درسالنهای ابن سکیت و ملافاضل سکرانی برگزارشد
کد خبر: ۴۲۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 15 May 2017
 نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار، درجلسه توجیهی بازرسان و سر بازرسان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهری و روستایی براهمیت حضورحداکثری مردم درانتخابات تأکید کرد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته قطعاً دراین دوره نیز همچون دوره های گذشته شاهد حضور گسترده مردم و تحقق حماسه سیاسی دیگر خواهیم شد. 

معاون فرماندارشادگان با اشاره به آموزشهای ارائه شده توسط نیسی معاون مدیر کل بازرسی استانداری به بازرسان و سربازرسان اظهار داشت: صیانت از آراء مردم و نظارت و کنترل روند انتخابات از وظایف بازرسان بوده و درصورت مشاهده تخلف احتمالی بازرسان باید موضوع را به نماینده فرماندار جهت رسیدگی لازم منعکس کنند. 

وی درادامه به وضعیت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان و تقسیمات کشوری اشاره کرد و افزود: بالابودن جمعیت روستایی و بعد مسافت و پراکندگی روستاهای تابعه مستلزم تلاش هرچه بیشتر بازرسان و کلیه دست اندرکاران جهت برگزاری انتخابات سالم ، پرشور و با نشاط ، با رعایت قانون و حضورحداکثری است. 

آلبوغبیش با تأکید برضرورت حضور به موقع بازرسین درشعب اخذ رأی و ادامه فعالیت بازرسی تا پایان رأی گیری و شمارش آراء و تنظیم صورتجلسات مربوطه توسط مجریان یادآور شد بازرسی سالم و قاطع موجب تضمین سلامت انتخابات و مشروعیت و مقبولیت آن خواهد بود. 


معاون فرماندارشادگان، مسلط بودن بازرسان و سربازرسان به شرح وظایف خود و قوانین موجود را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: مراقبت برعدم اخذ رأی مکرر از یک رأی دهنده ، مراقبت بر سن قانونی رأی دهندگان ، پرهیز از هرگونه برخورد لفظی و فیزیکی با عوامل اجرایی و ناظرین ، تهیه گزارش در خصوص تخلفات احتمالی ، حفظ بی طرفی ، ایجاد تعامل و مراقبت بر امحای هرگونه آگهی و آثار تبلیغاتی قبل ازشروع اخذ رأی درمحل و محدوده شعبه اخذ رأی ازجمله وظایف بازرسان بوده که باید به آنها عمل کنند. 


گفتنی است امام جمعه شهرستان حجه الأسلام و المسلمین سید مجید شرفی طی سخنان مبسوطی به طور جداگانه نمایندگان فرماندار و بازرسان را به رعایت قوانین و حفظ بی طرفی با تأکید برمشارکت حداکثری درانتخابات فراخواند.
منبع: تابناک
برچسب ها: آلبوغبیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار