حمید زنگنه،کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز؛
از منابع دولت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و به دنبال این باشیم تا عقب ماندگی هایی که از دوران دفاع مقدس تا به امروز پابرجا مانده اند را کنار بزنیم
کد خبر: ۴۲۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 15 May 2017

حمید زنگنه در ستاد انتخاباتی خود در منطقه گلستان اهواز، با تاکید بر اینکه باید شهر اهواز را برای عمران و آبادانی، آماده کنیم، بیان داشت: نیاز مردم را باید در زمینه های مختلف شهری برطرف کنیم و در برنامه ریزی که برای شهر اهواز تدوین و تصویب میکنیم.

وی با بیان اینکه باید مدیران لایق را در پیکره متخصص شهرداری بکار بگیریم، ادامه داد: باید از منابع دولت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و به دنبال این باشیم تا عقب ماندگی هایی که از دوران دفاع مقدس تا به امروز پابرجا مانده اند را کنار بزنیم.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز، گفت: اگر شورایی ناتوان در زمینه قانون گذاری و بروز رسانی قوانین انتخاب کنیم، برای ما مردم این حسرت می ماند که چرا به شهرهایی مانند اصفهان، تبریز و تهران تبدیل نشدیم.

حمید زنگنه در ادامه سخنان خود، عنوان کرد: پیام بنده از حضور در انتخابات شورای شهر این است که از همه همشهریان خود خواهش دارم که با تحقیق به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

شهردار سابق اهواز بیان داشت: برای اینکه افراد صالح را بشناسیم باید درباره سوابق آنها تحقیق کنیم و به همین خاطر از همه شما خواهش میکنم که برای رای دادن به من حتما درباره گذشته و کارنامه کاری من تحقیق کنید، اگر لیاقت نمایندگی شما مردم را دارم رای دهید.

نماینده مردم اهواز در مجلس هفتم شورای اسلامی، با بیان اینکه ۱۳ نفر می خواهند بر سرنوشت تک تک مردم از زمان تولد تا زمان مرگ حاکم شوند، افزود: کرسی های شورای شهر اهواز باید در مسیر برنامه ریزی در جهت خدمت به شهروندان قرار گیرند.

زنگنه اضافه کرد: انتظار می رود با آگاهی که مردم در انتخاب های خود بخرج می دهند، بتوانیم شورایی مقتدر را برای کلانشهر اهواز رقم بزنیم.

این کاندیدای شورای شهر اهواز، همچنین با انتقاد از اینکه امروز از متخصصان برای اداره شهر استفاده نمی شود و بخش زیادی از این آنها کنار گذاشته شده اند، بیان داشت: اهواز نیاز به افرادی زبده و توانمند در زمینه های شهری دارد و در همین راستا، از همکاری تک تک شهروندان در اداره شهر استفاده خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، همزمان با آیین افتتاح ستاد حمید زنگنه ، تعدادی از کاندیدهای انتخابات شورای شهر اهواز ضمن دیدار با این نماینده ادوار گذشته مردم در مجلس، علاوه بر اعلام حمایت خود، از ادامه رقابت های انتخاباتی به نفع ایشان انصراف دادند.

همچنین، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و اقبال محمدی نماینده مردم رامهرمز در مجلس، با حضور در ستاد انتخاباتی حمید زنگنه، حمایت خود را از این کاندیدای شورای شهر اهواز اعلام کردند.

منبع: تابناک
برچسب ها: حمید زنگنه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار