فاضل ململی کارشناس مهندسی معماری و شهرسازی کاندیدای انتخابات شورای شهر اهواز ؛
شهر اهواز از مشکلات بسیاری همچون کمبود فضای سبز و مبلمان نظافت شهری رنج می برد
کد خبر: ۴۲۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 15 May 2017
درصد بالایی از جمعیت اهواز حاشیه نشین هستند و این مساله موجب تاسف است چرا که این افراد در استان ثروتمند و ثروت ساز خوزستان زندگی می کنند. در دیگر شهرها از نیروهای بومی استفاده می کنند. اگر این فرهنگ در شهر اهواز رایج شود و مدیران و نیروهای بومی در ادارات و دیگر مشاغل به کار گیری شوند می توان اقتصاد خانواده ها را تقویت کرد.

فاضل ململی کارشناس مهندسی معماری و شهرسازی با اشاره به انتخابات شورای شهر گفت: شهر اهواز از مشکلات بسیاری همچون کمبود فضای سبز و مبلمان نظافت شهری رنج می برد . 

بخشی از راهکارهای حل این مشکلات به انتخاب مردم بر می گردد و اعضای منتخب شورای شهر باید کسانی باشند که در مسوولیت های پیشین خود موفق و هدفمند عمل کرده باشند. این انتخابات شورای شهر  است که  شهر را می سازد و مردم باید انتخاب خوب و دقیقی را برای  فرستادن افراد متخصص و اگاه به شورای شهر داشته باشد

وی ادمه داد:  منتخب مردم باید فرا قومی باشد و خدمت خود را به همه مردم ارایه دهد و بتواند با مردم و مدیران استانی و شهری تعامل ایجاد کند.  شورای شهر می بایست برای اشتغال جوانان بیکار  برنامه ریزی و رایزنی کند و در ایجاد فرهنگ کار افرینی و اشتغالزایی نقشی فعال و پویا داشته باشد.

ململی  یادآور شد: هر ساله میلیاردها تومان از پول شهرداری ها برای خرید گل و گیاه در خارج از استان هزینه می شود . در حالی که می توان این نیاز ها را از درون استان تامین کرد و به همین واسطه افراد بسیاری را در استان مشغول به کار کرد . 

این کارشناس مهندسی معماری و شهرسازی گفت:  از سویی دیگر اگر ما بتوانیم مدیریت شهری بومی را بر شهرداری و سازمان های تابعه ان حاکم کنیم . درصد بالایی از  جمعیت اهواز حاشیه نشین هستند و این مساله موجب تاسف است چرا که این افراد در استان ثروتمند و ثروت ساز خوزستان زندگی می کنند. در دیگر شهرها از نیروهای بومی استفاده می کنند. اگر این فرهنگ در شهر اهواز رایج شود و مدیران و نیروهای  بومی در ادارات و دیگر مشاغل به کار گیری شوند می توان اقتصاد خانواده ها را تقویت کرد.

وی افزود: شورا می بایست شورای شهر باشد و نه شورای شهر داری . شورا می بایست در کلیه امور مربوط به مردم و شهر ورود کند و در ایجاد یک زنجیره تعاملی خدمت رسانی در امور شهری نقش موثری را مشکلات ایفا کند. ایده های کار امد باید توسط شورای شهر حمایت شود اعضای شورا  باید برای مردم وقت بگذارد و حل مشکلات مردم برای انها در اولویت اول باشد . نیروی کار متخصص  و دانش اموخته حامی ندارند و این وظیفه دولت و نهادهای شهری است که از انها حمایت کند

 ململی در پایان گفت: همه این مسایل به شورا و شهردار بر می گردد و هر کسی و در هر جایگاهی می توان خدمت رسانی کند و تجربیات خود را در خدمت مردم قرار دهد می تواند خود را در معرض ارای مردم قرار دهد تا در مسند شورا ها نیز به خدمتگزاری ادامه دهد . 

این احساس مسوولیت و خلاقیت می تواند یک مدیر را به سمتی ببرد که در زندگی دیگران تاثیر گذار باشد و زندگی انان را متحول کند و برای کشور مفید باشند. اعضای شورای شهر می باید چنین ویژگی هایی را داشته باشند تا بتوانند از یک سو ایده های کارفرینی بدهند و از سویی دیگر از ایده های خلاق حمایت کنند.

منبع: تابناک
برچسب ها: فاضل ململی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار