آیت‌الله موسوی جزایری:
عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی افرادی هستند که در نزد مردم منفورترین خلایق هستند و در راه کفر، ظلم و امپریالیست قرار دارند
کد خبر: ۴۲۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 16 May 2017
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شهادت دو تن از ماموران ناجا اهواز گفت: عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی افرادی هستند که در نزد مردم منفورترین خلایق هستند و در راه کفر، ظلم و امپریالیست قرار دارند؛ بنابراین بر ما است که با چنین افرادی که در حقیقت حیواناتی در قالب انسان هستند، دشمنی کنیم.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در آیین تشییع و وداع با شهیدان نظم و امنیت ستوان‌دوم علی‌بخش حسنوند و استوار دوم عزیزالله بهمنی که امروز (سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، با اهدای درود و تحیت به روح پاک این دو شهید، اظهار کرد: این دو شهید در سنگر امنیت و دفاع از مردم، نظام و انقلاب اسلامی به شرف شهادت نائل آمدند اما باید توجه داشت که در وهله اول صاحب اصلی این عزا، وجود مقدس حجت ابن الحسن(عج) است.

وی افزود: در مرحله دوم خانواده‌های این دو شهید بزرگوار صاحبان عزا هستند که جا دارد این حادثه را به خانواده‌های این شهدا تسلیت و تبریک بگویم؛ شهادت یک افتخار است که همه آرزوی آن را داریم و دعا می‌کنیم که خداوند ما را از نعمت و افتخار شهادت محروم نکند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ اگر مرگ انسان، شهادت در راه خدا باشد در حقیقت تاجی است که خداوند بر سر انسان می‌گذارد. مرگ در راه دفاع از وطن و اسلام و امنیت ملت به وسیله پست‌ترین خلایق و انسان‌هایی که مورد غضب خدا هستند و رسیدن به شرف شهادت، افتخاری بزرگ است.

آیت‌لله موسوی جزایری عنوان کرد:‌ عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی افرادی هستند که در نزد مردم منفورترین خلایق هستند و در راه کفر، ظلم و امپریالیست قرار دارند؛ بنابراین بر ما است که با چنین افرادی که در حقیقت حیواناتی در قالب انسان هستند، دشمنی کنیم و مفتخریم که ان‌شاءلله روزی آن‌ها را نابود کنیم.

وی با اشاره به وجود امنیت در کشور ایران گفت: در حالی که دیگر کشورهای دنیا در آشوب قرار دارند، به برکت جوانان ما، امروز ایران اسلامی جزیره ثبات و امنیت است. من از زبان تمام سربازان اعلام می‌کنم که به خونخواران و این ظالمان درسی فراموش‌نشدنی خواهیم داد.

همچنین در این آیین حجت‌الاسلام و المسلمین کریم رجبی رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان، اظهار کرد:‌ دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که ما برای نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب و ارزش‌هایی که امام راحل و شهدا به ارث گذاشتند و در راه ولایت و رهبری، چه در خارج از مرزها و چه در داخل مرزها اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به امنیت مردم ایران وارد شود.

وی با بیان این‌که شهیدان حسنوند و بهمنی جان خود را برای آرامش مردم فدا کردند، تصریح کرد:‌ درود می‌فرستیم به روح مطهر و پاک این شهدا و همچنین شهدایی که در مرزها جان خود را فدا کردند و به پدران و مادران این شهدا بابت تربیت چنین افرادی نیز درود می‌فرستیم.

رجبی خطاب به روح شهیدان حسنوند و بهمنی بیان کرد: برادران و همکاران شما در نیروی انتظامی راه شما را ادامه خواهند داد و قطعا به افرادی که چنین رفتار ناجوانمردانه‌ای کردند اجازه نخواهند داد که چنین راهی را ادامه دهند
منبع: ایسنا
برچسب ها: جزایری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار