محسن دلاویز مشاور وزیر نفت در اهواز از، افزایش 20 درصدی نیروهای ارکان ثالث وزارت نفت در آینده نزدیک خبر داد
کد خبر: ۴۲۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ 18 May 2017
 در نشست صمیمی که امروز (چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه) با کارکنان شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری ایران داشت، گفت: در حال حاضر کمیته ای در حال بررسی طرح افزایش حقوق نیروهای ارکان ثالث در کنار طرح ویژه افزایش حقوق و مزایای کارکنان قراردادی صنعت نفت، است.

وی، همچنین از ابلاغ آیین نامه اجرایی تعدیل مدرک کارکنان نفت تا 2 هفته آینده توسط وزیر نفت خبر داد و گفت:با ابلاغ آیین نامه بلافاصله تعدیل مدرک کارکنان انجام می شود.

دکتر دلاویز، در ادامه با اشاره به اینکه وزارت نفت برای جذب نیرو تابع مقررات استخدامی کشور است، گفت: مجوز استخدام  2 هزار و 500 نفر نیرو پس از ماه ها رایزنی با درایت وزیر نفت دریافت شد.

مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی و منابع انسانی، ادامه داد: همچنین طی دو سال گذشته350 نفر از دانشجویان دانشگاه نفت جذب بدنه صنعت نفت شده اند.
وی، در ادامه به خدمات وزارت نفت در حوزه اجتماعی اشاره کرد و گفت: طی 4 سال گذشته3 هزار 550 پروژه عام المنفعه با اولویت مناطق نفتخیز جنوب و با هزینه ای بالغ بر 13 هزار 769 میلیارد اجرایی شده اند.

محسن دلاویز، با اشاره به اینکه این پروژه ها شامل پروژه های آموزشی، درمانی، ورزشی و جاده سازی بوده است، گفت: همچنین 532 پروژه دیگر با هز ینه ای معادل 2 هزار 865 میلیارد ریال نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی، افزایش تولید نفت در پسابرجام، افزایش صادرات و بازپس گیری بازارهای از دست رفته، افتتاح 11 فاز پارس جنوبی، عقد 17 قرارداد ازدیاد برداشت میدان های نفتی، و... را از مهمترین اقدامات وزارت نفت طی چهار سال اخیر عنوان کرد.

همچنین مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ابتدای این نشست، از تشکیل 6 کمیته برای بررسی مسایل نیروی انسانی خبر داد و گفت: از جمله این کمیته ها می توان به کمیته های بررسی شرایط شغلی و معیشتی نیروهای قراردادی و پیمانکاری اشاره کرد.

ابراهیم منصور نژاد، ادامه داد: وزارت نفت در چهار سال اخیر، با توجه به شرایطی که وجود داشت مجبور شد تولید و صادرات نفت را در اولویت قرار دهد بنابراین رسیدگی به مسایل کارکنان به تاخیر افتاد.

وی، گفت: طی این مدت تلاش نمودیم تا حد امکان چالش های منابع انسانی را برطرف نماییم .

منصورنژاد در پایان گفت: خوشحالیم که امروز توانستیم با تلاش کلیه متخصصان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، علاوه بر دستیابی به سقف تولید، آن را پایدار نیز نگهداریم و امیدواریم در ماه های آینده مسایل نیروی انسانی نیز تا حد امکان برطرف شود.

 
منبع: تابناک
برچسب ها: محسن دلاویز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار