در راستای فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست
در راستای فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست شماری از اعضای انجمن سبز حفاری در اقدامی نمادین اقدام به پاکسازی محوطه پیرامونی اردوگاه دستگاه حفاری 21 فتح در اهواز کردند
کد خبر: ۴۲۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 18 May 2017
نخستین اقدام فرهنگی این انجمن پس از تاسیس آن به پیشنهاد مدیریت HSE  شرکت است.

در پاکسازی محیط پیرامونی این دکل حفاری علی اکبر پونده نژادان مدیر HSE و فوریت های پزشکی و تعدادی از کارکنان این مدیریت در حوزه محیط زیست حضور داشتند.

سرپرست محیط زیست منطقه – ۲ مدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران در این باره توضیح داد: این برنامه در دومین نشست انجمن که هفته گذشته برگزار شده بود مصوب و قرار شد در موقعیت عملیاتی سایر دستگاه های حفاری خشکی نیز اجرا شود.

مرجان اسماعیلی هدف از برگزاری این نشست را رونمایی از کاور انجمن سبز حفاری و برنامه ریزی برای  اولین اقدام فرهنگی در خصوص محیط زیست عنوان کرد.

وی در این جلسه در خصوص برخی مسائل زیست محیطی در دکل ها و کارگاه های پشتیبانی عملیاتی شرکت بحث و تبادل نظر به عمل امد.

اسماعیلی افزود: مدیر HSE  و فوریت های پزشکی شرکت در این نشست در ارتباط با اهمیت حفاظت از محیط زیست و تاثیر رعایت الزامات زیست محیطی در حفظ اکوسیستم آب، خاک و هوا مطالبی بیان داشت و به همکاران توصیه کرد به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

سرپرست محیط زیست منطقه – ۲ مدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در  اجرای این برنامه ، زباله های اطراف اردوگاه جمع آوری شد.

وی یادآور شد:  از جمله اهداف تاسیس انجمن سبز حفاری ارتقاء سطح آگاهی و آموزش های مسائل زیست محیطی به منظور فرهنگ سازی در این راستا است.

اسماعیلی گفت: انجام پروژه های پژوهشی، تحقیقاتی و اجرایی در مبحث مسائل زیست محیطی در سطح شرکت از دیگر اهداف ایجاد این انجمن می باشد.

مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE ) شرکت ملی حفاری ایران فعالیت خود در بخش محیط زیست با توجه به اهمیت آن به دو منطقه تقسیم کرده است.

گستره مسئولیت محیط زیست منطقه دو شامل دستگاه های حفاری موجود مدیریت های عملیات حفاری خشکی ۱ و ۲ و بخشی ازکارگاه های پشتیبانی شرکت شامل اداره کل ترابری و کارگاه اسید و سیالات انگیزشی می باشد و این منطقه متولی اجرای انجمن سبز حفاری نیز است.

فعالیت محیط زیست منطقه یک نیز در مناطق عملیاتی شرکت در استان های خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و استان هرمزگان تمرکز دارد. 
منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت ملی حفاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار