تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای دکتر ساری و خانواده وی پس از بازدید از مرکز بهداشت غرب اهواز
کد خبر: ۴۲۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 18 May 2017
 دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از مرکز تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای دکتر ساری و خانواده وی پس از  بازدید از مرکز بهداشت غرب اهوازبهداشت غرب اهواز، در نشستی صمیمانه با رئیس این مرکز و مسئولان واحدهای ستادی در مورد طرح تحول نظام سلامت به گفتگو پرداخت.  

مهندس مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در این دیدار در ابتدا به بیان خلاصه ای از اقدامات انجام شده، پرداخت.

شریفی، گزارش کاملی از روند استقرار پرونده الکترونیک سلامت شهروندان ارائه داد و گفت: برای بیش از 430 هزارنفر از شهروندان ساکن غرب اهواز پرونده الکترونیک تشکیل شده اما هنوز بخشی از جمعیت، جهت دریافت خدمات نوین سلامت به پایگاههای سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه نکرده اند.

در ادامه، دکتر ساری ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در مرکز بهداشت غرب اهواز، افزود: در حالی که  تحلیل ها، انتقادات و پیشنهادات فراوانی در مورد طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان گفته و نوشته شده، نشست امروز، جزییات قابل توجهی را از اجرای برنامه در بخش بهداشت، برایم آشکار کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای دفاع از حقوق مردم و شهروندان و ارتقای وضعیت موجود، لحظه ای فروگذار نخواهد کرد، خطاب به کارشناسان گفت: پیوسته پذیرای نظرات و پیشنهادات شما به عنوان فرهیختگان و متخصصان حوزه مسئولیت خود، هستم و امیدوارم با یاری همه مردم و بویژه اهل فن، شاهد توسعه روزافزون در شهر و استان خود باشیم.

سپس نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان مزایای استقرار دولت الکترونیک که اولویت آن، پرونده الکترونیک سلامت می باشد، با تکمیل فرم سرشماری و ثبت مشخصات خود و اعضای خانواده، جهت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت اقدام نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار