حجت الاسلام والمسلمین شفیعی:
دولت و رئیس‌جمهوری که با اکثریت آرا پا به صحنه بگذارد، این توفیق را خواهد داشت که اهداف جمهوری اسلامی را به پیش ببرد
کد خبر: ۴۲۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 18 May 2017
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه حضور و مشارکت در انتخابات برای مردم هم یک حق است و هم یک تکلیف، گفت: دولت و رئیس‌جمهوری که با اکثریت آرا پا به صحنه بگذارد، این توفیق را خواهد داشت که اهداف جمهوری اسلامی را به پیش ببرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان اظهار حجت الاسلام والمسلمین شفیعی: حضور پرشور در انتخابات برای اعتبار و افتخار ملت ایران، تعیین‌کننده استکرد: برگزاری انتخابات دستاورد و ثمره حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است و نظام جمهوری اسلامی نسخه مردم‌سالاری دینی را به دنیا عرضه کرده است. وقتی به تاریخ چهار دهه گذشته نظام جمهوری اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که برگزاری پرشور و به‌موقع انتخابات جزو اصول تغییرناپذیر امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شرکت در انتخابات برای مردم یک حق و تکلیف است، تکلیف از این نظر که مردم باید در بازی سرنوشت و تعیین منتخبان خود انجام وظیفه کنند و حق به این معنا که انتخابات مورد تأیید نظام و مسئولان ارشد آن است و مردم حق دارند در آن مشارکت کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم. ما در این انتخابات می‌خواهیم رئیس‌جمهور را انتخاب کنیم. رئیس‌جمهور پس از مقام ولایت بر اساس قانون اساسی عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است و از آن پاسداری می‌کند.

شفیعی با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی باید با تمام دنیا متفاوت باشد، ادامه داد: ما نظام مردم‌سالاری مبتنی بر دین را به دنیا عرضه کرده‌ایم. باید انتخابات ما نیز با اصول اخلاقی و مبانی اخلاقی سازگار باشد و به گونه‌ای انجام شود که برای جوامع دیگر قابل ارائه باشد تا در نهایت نمونه‌ای از انتخابات را ارائه کنیم که اخلاقی باشد.

وی افزود: برگزاری پرشور انتخابات و مشارکت بالای مردم در انتخابات برای اعتبار، افتخار و سربلندی ملت ایران تعیین‌کننده خواهد بود. دولت و رئیس‌جمهوری که با اکثریت آرا پا به صحنه بگذارد، این توفیق را خواهد داشت که اهداف جمهوری اسلامی را به پیش ببرد و رئیس‌جمهور با پشتوانه بالای مردم می‌تواند با صلابت و اقتدار در برابر نظام سلطه و بیگانگان بایستد و آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به تحقق برساند.
منبع: تابناک
برچسب ها: مقام معظم رهبری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار