رئیس ستاد انتخابات خوزستان؛
هم اکنون شاهد استقبال بی نظیری در شعب اخذ رای سراسر استان خوزستان هستیم
کد خبر: ۴۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 19 May 2017
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: هم اکنون شاهد استقبال بی نظیری در شعب اخذ رای سراسر استان خوزستان هستیم .
 

علی حسین حسین زاده  افزود: بر اساس گزارش های اولیه از فرمانداری های 27گانه خوزستان ، حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای چشمگیر بوده و روند انتخابات در فضایی کاملا بانشاط ، پرشور و در کمال امنیت و آرامش در جریان است.

وی گفت: بسیاری از مردم پیش از شروع فرایند رای گیری ، در بسیاری از شعب اخذ رای صف بسته بودند که این خود نشان از بلوغ سیاسی و درک موقعیت شناسی مردم فهیم ما دارد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: استقبال مردم در این ساعت از روز در مقایسه با دو انتخابات گذشته از حضور گسترده مردم در این دوره خبر می دهد.

حسین زاده در ادامه به همه رای دهندگان توصیه کرد در موقع رای دادن شناسنامه و شماره ملی خود را همراه داشته باشند و حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حسین زاده افزود: تعرفه رای به اندازه کافی در شعب اخذ رای توزیع شده و هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

بنا به این گزارش سه هزار و 720شعبه اخذ رای در استان سراسر فعال بوده که از این تعداد 2 هزار و 794شعبه ثابت و 926شعبه سیار می باشند.

برای برگزاری این انتخابات سرنوشت ساز و تعیین کننده ، 60هزار عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات خوزستان به کار گرفته شده اند.

برای انتخابات ریاست جمهوری سه میلیون و 650 هزار برگ تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین میزان تعرفه توزیع شده که در مجموع بیش از هفت میلیون تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 صبح امروز با دستور وزیر کشور کلید خورد و مقام معظم رهبری از نخستین کسانی بودند که در همان دقایق اولیه رای گیری، آرا خود را صندوق ریختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار