آمار و اطلاعاتی که سایت‌های مجازی منتشر می‌کنند، معلوم نیست به استناد چه اطلاعاتی است و از دقت بالایی برخوردار نیستند
کد خبر: ۴۲۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 20 May 2017
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با بیان اینکه تا زمانی که صحت آرا در ستاد انتخابات تأیید و تجمیع نشود هرگونه گمانه‌زنی، برآورد و جمع‌بندی درباره نتیجه آرا از صحت و امنیت به‌دور است، گفت: نتایج آراء شعب که از طریق ستاد انتخابات به‌صورت رسمی اعلام می‌شوند، صحت دارند و ملاک عمل هستند .
 
نبی‌الله خون‌میرزایی با اشاره به شمارش آرای انتخابات، اظهار کرد: تنها نتایجی که از ستاد انتخابات به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد، ملاک عمل است و دیگر آرایی که پراکنده جمع‌آوری می‌شوند، از صحت و واقعیت به‌دور هستند .
 
وی ادامه داد: با دستور رحمانی‌فضلی وزیر کشور، کار شمارش آرا شروع شد و ازآنجایی‌که آرا به‌صورت تجمیعی در ستاد انتخابات شهرستان جمع‌بندی می‌شود، تا زمانی که صحت این آرا در ستاد انتخابات تأیید و تجمیع نشود هرگونه گمانه‌زنی و هرگونه برآورد و جمع‌بندی در ارتباط با نتیجه آرا از صحت و امنیت به‌دور است و نمی‌توان به آن استناد کرد .
 
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز ادامه داد: مرجع اعلام آرا ستاد انتخابات، فرمانداری شهرستان و ستاد انتخابات استانداری است و آمار و اطلاعاتی که سایت‌های مجازی منتشر می‌کنند، معلوم نیست به استناد چه اطلاعاتی است و از دقت بالایی برخوردار نیستند .
 
وی در پایان استقبال پیش‌بینی‌نشده مردم از انتخابات را چشمگیر خواند و گفت: این ازدحام پیش‌بینی‌نشده هم برای ما و هم هیات‌های مستقر در شعب کار را برای اخذ رأی دشوار کرد که با تلاش و همکاری عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات بدون مشکل خاصی به پایان رسید. 

نتایج انتخابات در ماهشهر
با پایان شمارش آرا در شهر ماهشهر، اعضای شورای این شهر برای دوره پنجم مشخص شدند.

 بعد از شمارش آرای انتخابات شورای شهر ماهشهر به ترتیب مجاهد نظارات با هفت هزار و 475 رأی به عنوان منتخب اول، شهناز حیدری با هفت هزار و 196 رأی منتخب دوم، کامران رئیس قنواتی با هفت هزار و چهار رأی منتخب سوم، سعید حیاتی با 6 هزار و 794 رأی منتخب چهارم، مجتبی آبادی با 6 هزار و 280 رأی منتخب پنجم، ناصر فیصلی با 6 هزار و 143 رأی منتخب ششم و حمید غبیشاوی با 6 هزار و 90 رأی به عنوان منتخب هفتم به عنوان اعضای شواری شهر ماهشهر برای دوره پنجم معرفی شدند.

اعلام نتیجه انتخابات شورا در هندیجان
اسامی اعضای منتخب اصلی و علی‌البدل شورای شهر هندیجان در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام شد.

کورش مودت، سرپرست فرمانداری هندیجان اظهار کرد: محسن شعبانی با 4 هزار و 170 رأی، فاروق جنتی با 3 هزار و 414 رأی، عبدالنبی گشتیل با 29 هزار و 65 رأی، امیرعباس غزالی با 28 هزار و 80 رأی و غلامعباس فدعمی با 25 هزار و 50 رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر و روستای هندیجان انتخاب شدند.

وی افزود: امیر شکاری با 22 هزار و 95 رأی، معصومه عبادی با 20 هزار و 66 رأی و ابوذر شنبلی با 19 هزار و 81 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل پنجمین دوره انتخابات شهر و روستاهای هندیجان انتخاب شدند.

پایان شمارش آرا در حمیدیه
سرپرست فرمانداری حمیدیه نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را اعلام کرد.

عاشور سواری‌پور با اشاره به پایان شمارش آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان حمیدیه اظهار کرد: ‌کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان حمیدیه 26 هزار و 506 رای بوده است که از این تعداد، 15 هزار و 720 رای متعلق به آقای سیدابراهیم رییسی و 7 هزار و 853 رای متعلق به آقای حسن روحانی است.

وی ادامه داد:‌ همچنین از کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان حمیدیه 454 رای به آقای سیدمصطفی میرسلیم و 262 رای به آقای سیدمصطفی هاشمی‌طبا اختصاص دارد و در مجموع 85 رای از کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان آرای باطله بود.

سرپرست فرمانداری حمیدیه تصریح کرد: ‌تنها شمارش یک صندوق دیگر از انتخاب شوراهای شهر و روستا در حمیدیه باقی مانده که تا یک ساعت آینده نتایج شمارش آرای انتخابات شوراها در حمیدیه مشخص و اعلام می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار