کار پاکسازی کلانشهر اهواز از مظاهر تبلیغاتی آغاز شد
کد خبر: ۴۲۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 20 May 2017
 شهردار اهواز گفت : با پایان انتخابات حماسی و سرنوشت سازی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ،  کار پاکسازی کلانشهر اهواز از مظاهر تبلیغاتی از نخستین ساعات امروز آغاز شده است.شروع پاکسازی کلانشهر اهواز از مظاهر تبلیغات

سیدخلف موسوی افزود: پاکسازی اهواز از مظاهر تبلیغاتی با مشارکت نزدیک مردم ، هشت منطقه شهرداری ، معاونت خدمات شهری ، آتش نشانی ، اجرائیات و 700کارگر زحمتکش شهرداری با جدیت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات ، تبلیغات بسیار وسیع و بی سابقه ای از سوی 625نامزد شورای اسلامی شهر و نامزدهای ریاست جمهوری در همه نقاط و فضاهای شهری از جمله فضای سبز ، تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، جداول، پل های روگذر ، دیوارها و بیلبردها انجام شده است ادامه داد: پاکسازی کامل کلانشهر اهوازاز مظاهر تبلیغاتی دشوار و زمان بر است از این رو برای محو این آثار از همه ظرفیت هایشهرداری استفاده خواهد شد.
 

شهردار اهواز بیان کرد: تا پاکسازی همه مظاهر تبلیغات، کار پاکسازی ادامه خواهد داشت و امیدواریم زیبایی شهر با تلاش های انجام شده به شهر بازگردد.

بنا به این گزارش نامزدهای شوراهای اسلامی شهر اهوازو ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در دوره زمانی قانونی، تبلیغات بسیار پرحجم و فراگیر انجام دادند.
منبع: تابناک
برچسب ها: سیدخلف موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار