دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه دکتر حسین زاده رئیس ستاد انتخابات استان و جمعی از اعضای ستاد انتخابات خوزستان از ستاد انتخابات شهرستان اهواز بازدید کرد
کد خبر: ۴۲۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 21 May 2017
 دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه دکتر حسین زاده رئیس ستاد انتخابات استان و جمعی از اعضای ستاد انتخابات خوزستان از ستاد انتخابات شهرستان اهواز بازدید کرد.

دکترغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان اهواز با تبریک انتخابات باشکوه مردم ایران بویژه مردم خوزستان اززحمات دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر شریعتی بابیان اینکه این حضور و میزان مشارکت به ثبات و امنیت پایدار برای کشور و اقتدار در سطح بین المللی می افزاید، گفت:حضور مردم در روز 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رای مایه اقتدار ایران اسلامی،وابستگی مردم به جمهوری اسلامی و دفع کننده تهدیدات خارجی برای کشور خواهد بود.

وی افزود: اگرچه درانتخابات طیف های مختلف به رقابت می پردازند ولی باید همه با هم  و درکنار هم برای پیشرفت شهر و کشورمان تلاش کنیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر رعایت امانتداری از آراء مردم گفت:اگر احیانا از صندوق هایی اعتراضی وارد بود و نیاز به بازشماری داشته باشد حتما با دقت زیاد بازشماری شود تا شبهه ای باقی نماند.

دکتر شریعتی درپایان افزود: تشخیص و انتخاب حق مردم است وهرچه رای مردم باشد برای ما قابل احترام است.

دکتر نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز نیز در این بازدید گزارش از روند شمارش آراء ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دیروزجمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار