فرماندار شوشتر گفت؛
با پایان یافتن کار شمارش آرا اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان شوشتر اعلام شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 21 May 2017
مصطفی سمالی  اظهار کرد: پس از پایان یافتن کار شمارش آرای پنجمین دوره شورای شهر، اعضای اصلی و علی‌البدل این شهرستان مشخص شدند.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم در روز رای گیری افزود: عبدالله زنگنه بدیل با اخذ ۱۰هزار و ۳۶۱ رای، غلامعلی شاهمرادیان با کسب ۹هزار و ۵۲۱ رای، علی اصغر صفرچی  ۸هزار و ۳۹۱ رای، محمد حافظی زاده با اخذ ۸هزار و ۳۵۳ رای، سید محمدرضا حسینی مرعشی با کسب ۸هزار و ۳۲۰ رای، شاهین زلقی با ۸هزار و ۲۵ رای و علیرضا چراغی با ۷هزار و ۴۲۴ رای  به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان شوشتر معرفی شدند. 

فرماندار شوشتر در ادامه تصریح کرد: فاطمه پیروند موری با ۷هزار و ۴۰۸ رای، غلام سلطانیان با اخذ ۷هزار و ۵۵ رای، بهرام نوروزی با ۷هزار و ۴۵ رای، حسن روستایی راد با کسب ۶هزار و ۶۰۹ رای و علیرضا تقی پور بیرگانی با ۶هزار و ۵۳۸ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از مشارکت و حضورپرشور مردم شهرستان شوشتر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا یادآور شد: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی توانستند با حضور پرشکوه خود به ندای مقام معظم رهبری لبیک گویند و مشت محکمی بر دهان دشمنان سرزمین اسلامی وارد کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: مصطفی سمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار