فرماندار شادگان خبرداد :
رهاسازی بچه ماهی به منظور حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان، اشتغال و بهبود معیشتی ساکنان روستاهای اطراف تالاب و روستای گردشگری انجام می شود
کد خبر: ۴۲۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 24 May 2017
 احمد جعفری نسب فرماندار شادگان ، از  آغاز رها سازی 14 میلیون قطعه بچه ماهی در تالاب بین المللی شادگان گفت : با توجه به اهمیت احیاء مجدد ذخایر ماهیان تالابی تالاب بین المللی شادگان، با مساعدت اداره کل شیلات استان خوزستان رهاسازی بچه ماهی از گونه های مختلف بومی شهرستان در روستای دابوهیه بخش دارخوین تالاب انجام می شود.

وی اظهار داشت: کار رهاسازی بچه ماهی از گونه 'برسم، بنی، کپور و گطان' به مدت یک ماه در تالاب شادگان ادامه دارد.

جعفری نسب فرماندار شادگان گفت : رهاسازی بچه ماهی به منظور حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان، اشتغال و بهبود معیشتی ساکنان روستاهای اطراف تالاب و روستای گردشگری انجام می شود.

گفتنی است ، تالاب بین‌المللی شادگان در جنوب غربی ایران در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع شده‌است و یکی از تالاب‌های بزرگ ایران است.

 فرماندار شادگان از اعضای ستاد انتخابات شهرستان تقدیر و تشکر کرد
جلسه تقدیر و تشکر از اعضای ستاد انتخابات شهرستان با حضور دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان ، نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار ، بخشداران ، کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان در این جلسه با تقدیر از حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ،اظهار کرد : مردم فهیم و همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان شادگان با حضور گسترده و آگاهانه در  انتخابات 29 اردیبهشت  حماسه ای دیگر در تاریخ پر فروغ  نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران را آفریدند.

فرماندار شادگان همچنین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات كليه اعضای ستاد انتخابات فرمانداری  شهرستان ، گفت : کلیه پرسنل فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان و معاون فرماندار  با همدلی ، تلاش و از خود گذشتگی نقش اساسی  در برگزاری انتخابات ایفا کردند.

در ادامه آلبوغبیش معاون فرماندار نیز طی سخنان مبسوطی با اشاره به تعداد عوامل اجرایی و خودروهای بکار گرفته شده، از مدیریت خوب فرماندار و ایفای نقش بسیار مطلوب اعضای ستاد انتخابات شهرستان شادگان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد همه همکاران، بخشداران و اعضای هیئت های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا و هیئت های نظارت مجلس و شورای نگهبان و بازرسان و دیگر عوامل اجرایی و همه کارکنان ادارات و نهادها و سایر نیروهای آزاد به کار گرفته شده، در برگزاری انتخابات سالم و با شکوه و مشارکت حداکثری سهیم بوده و زحمات بی دریغ آنان قابل تقدیر و تشکر است.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶در سراسر کشور با آرامش و حضور حداکثری برگزار شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: فرماندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار