معاون امور عمرانی استاندار؛
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به مصوبات اخیر هیأت وزیران در راستای رفع مشکلات آب و فاضلاب استان، از عزم مسئولین استانی برای اجرایی نمودن این مصوبات و بهبود مطلوب وضعیت موجود خبر داد
کد خبر: ۴۲۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 24 May 2017
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به مصوبات اخیر هیأت وزیران در راستای رفع مشکلات آب و فاضلاب استان، از عزم مسئولین استانی برای اجرایی نمودن این مصوبات و بهبود مطلوب وضعیت موجود خبر داد.

فرامند هاشمی زاده در جلسه هماهنگی و بررسی نحوه اجرای مصوبات هیأت وزیران اظهار داشت: این مصوبات در جهت رفع مشکلات مالی و تأمین اعتبارات مورد نیاز برای طرح های آب رسانی و اصلاح شبکه های آب و فاضلاب می تواند گام بسیار موثری در تغییر وضع موجود باشد و وظیفه ما نیز به عنوان مسئولین استانی اجرای این مصوبات به بهترین شکل ممکن است.

وی ادامه داد: تدوین برنامه زمانبندی و انجام مراحل انعقاد قرار دادها و تفاهم نامه ها در زمان مقرر و در جهت تسریع در  روند کار گام ابتدایی در این زمینه است که هم اکنون نیز این کار آغاز و به صورت مستمردر حال پیگیری است و پس از آن نیز وارد فاز اجرایی خواهیم شد که این خود مستلزم انجام تدابیر لازم جهت اجرای مطلوب پروژه ها و طرحهای مورد نظر خواهد بود.

مهندس فرامند هاشمی زاده در خصوص مصوبات هیأت وزیران اظهار امیدواری کرد که با اجرای این مصوبات اقدامات مختلف و بسیار مناسبی در جهت رفع مشکلات استان خوزستان اعم از رفع مشکلات مربوط به ریزگردها، اصلاح شبکه برق، رفع مشکلات آب و فاضلاب ، احیای رودخانه کارون و رفع مشکلات طرح اصلاح اراضی کشاورزی موسوم به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری صورت خواهد گرفت و ان اشالله حاصل نتایج بسیار مطلوب و رضایتمندی تأمین می گردد.

وی ادامه داد: تنها مصوبات مربوط به رفع مشکلات آب و فاضلاب استان شامل تأمین اعتبارت بسیار مناسبی بود به گونه ای که در بند یک آن وزارت نیرو مکلف گردید مشکلات موجود را با برآورد هزینه ای به مبلغ 9 هزار و 417 میلیارد ریال  ظرف مدت 3 سال اجرایی نماید.

وی در پایان افزود: در همین راستا ستادی در استانداری به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی برای هماهنگی و راهبری و حل مشکلات اجرایی مصوبه فوق تشکیل و جلسات پی گیری با شرکت آبفای خوزستان، سازمان آب و برق استان، آبفای اهواز و آب و فاضلاب روستایی بطور مرتب تشکیل گردیده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: هاشمی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار