با حضور مدیرعامل مناطق نفتخیزجنوب انجام شد؛
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز چهارشنبه سوم خرداد 96 ضمن بازدید از پروژه های مرتبط با تولید در حوزه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از نزدیک در جریان پیشرفت کار این پروژه ها قرار گرفت
کد خبر: ۴۳۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 25 May 2017
 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز چهارشنبه سوم خرداد 96 ضمن بازدید از پروژه های مرتبط با تولید در حوزه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از نزدیک در جریان پیشرفت کار این پروژه ها قرار گرفت .

بررسی پیشرفت کار و مشاهده آخرین مراحل اجرایی پروژه مقاوم سازی و نوسازی بخشی از خط لوله 48 اینچ صادراتی نفت خام، بخش نخست این بازدید بود .

مهندس بیژن عالی پور در این رابطه گفت: طی این پروژه  15 کیلومتر از خط لوله که در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرار داشت، تعویض و نوسازی و مابقی خط تا گوره مقاوم سازی شده که هم اکنون در آخرین مرحله پیش از راه اندازی قرار دارد .

مهندس عالی پور مقاوم سازی این خط لوله را در راستای افزایش پایداری تولید  و افزایش ظرفیت انتقال نفت خام مهم قلمداد نمود .

در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در جریان تکمیل و مراحل  نهایی پروژه احداث نمک‌زدایی گچساران 3  قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در این رابطه تصریح کرد: پروژه نمکزدایی گچساران 3 یکی از طرح های مهم و کلیدی مناطق نفتخیزجنوب در محدوده گچساران است که به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسد .

وی توضیح داد: این نمکزدایی با ظرفیت 110 هزار بشکه در روز قادر است علاوه بر افزایش کیفیت  نفت نمکی این میدان، امکان پایداری و افزایش  تولید را نیز فراهم نماید .

مهندس عالی پور و هیات همراه در بخشی از این بازدید در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن جمع بندی مشاهدات،برای گره گشایی از برخی مشکلات فراروی راه اندازی این پروژه ها به هم اندیشی پرداختند .

در این بازدید، مدیران تولید و مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیز جنوب و مجریان طرح ها نیز حضور داشتند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار