وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
اگر مردم از کیفیت محصولات تولید ملی رضایت داشته باشند و در عین حال بازار فروش هم داشته باشند قطعا به تقویت تولید در این شرکت ها کمک می کنیم
کد خبر: ۴۳۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 25 May 2017
 محمود واعظی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت جی. ال. ایکس خرمشهر اظهار کرد: در داخل ایران برخی از کارخانجات و شرکت های این چنینی هستند که باید تقویت شوند. هم اپراتورها و هم ما باید به این شرکت های تولید ملی کمک کنیم ولی آنها هم باید کیفیت محصولات تولیدی خود را بالا ببرند.

وی افزود: اگر مردم از کیفیت محصولات تولید ملی رضایت داشته باشند و در عین حال بازار فروش هم داشته باشند قطعا به تقویت تولید در این شرکت ها کمک می کنیم.

واعظی عنوان کرد: بازدید از این شرکت در برنامه های قبلی من نبوده ولی برای اینکه بررسی کنیم به چه شکلی می توان آن را مورد حمایت قرار داد برای بازدید از آن آمدم. شرکت های ملی می توانند تولید ملی را ارتقا داده و در عین حال باعث اشتغالزایی شوند؛ به عنوان نمونه همین شرکت حداقل باعث اشتغالزایی یک هزار نفر می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با توان تولید کشور ایران در حوزه تلفن های همراه گفت: قطعا توان ملی ما در این حوزه خوب است ولی به هر حال روزانه گوشی های جدید بسیاری در سراسر دنیا با فناوری های بروز تولید می شود. در حوزه تولید ملی باید کاری کنیم تا از نظر علمی و فنی نیز همپای سایر شرکت های جهانی حرکت کنیم.

واعظی بیان کرد: به هر حال مردم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قطعا وقتی بدانند موبایل با کیفیت و قیمت مناسب ملی تولید می شود دیگر دلیلی ندارد که از کالای خارجی استفاده کنند.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمود واعظی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار