استاندار خوزستان؛
استاندار خوزستان از دزفول به عنوان نماد مقاومت ایران اسلامی نام برد و گفت:خردادماه با وجود مناسبت های مهم ملی مفتخر به خوزستان است و این استان دلاور پرور نیز به خرداد می بالد
کد خبر: ۴۳۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 25 May 2017
 استاندار خوزستان از دزفول به عنوان نماد مقاومت ایران اسلامی نام برد و گفت:خردادماه با وجود مناسبت های مهم ملی مفتخر به خوزستان است و این استان دلاور پرور نیز به خرداد می بالد.
 
غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در آئین افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول ، حضور در پایتخت مقاومت ایران اسلامی را ادای احترام دولتمردان به ایستادگی ، پایداری و مقاومت مردم دزفول عنوان کرد و افزود:دشمن که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی با عربده کشی به خوزستان هجوم آورد هرگز تصور نمی کرد با مقاومت مردمی روبرو شود که با جان و مال خود در مقابل آنان ایستادند.

وی پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی را حاصل ایستادگی و مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس و شاخص آن مردم دزفول دانست و گفت: امروز شاهد نتیجه دادن مقاومت و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس هستیم ، امنیت و آرامش امروز کشور در حالیکه منطقه در آتش جنگ و نا امنی می سوزد مهمترین دستاورد دفاع مقدس است.

استاندار خوزستان در ادامه به ظرفیت های بیکران کشور در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود پتاسیل بالا در زمینه های مختلف قادر است به قطب بزرگ اقتصادی در جهان تبدیل شود.

شریعتی گفت: در حالیکه در سال اقتصاد مقاومتی بسر می بریم همچون دفاع مقدس باید تمام امکانات را برای مهار بیکاری ، تولید و اشتغال بکار گیریم و این ظرفیت در استان خوزستان وجود دارد.

وی اظهار کرد: دزفول که در دوران دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت و پایداری ملت ایران شناخته شده اکنون نیز می تواند به موتور محرکه و نماد پیشرفت و توسعه استان خوزستان تبدیل شود ، دزفول باید در سال اقتصاد مقاومتی بر پیشانی اقتصاد استان خوزستان بدرخشد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان از دزفول به عنوان شهر نمونه استان خوزستان در بسیاری از شاخص ها نام برد و گفت:دزفول با توجه به ظرفیت های موجود و طرح های در دست اجرا در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی پیشتاز است ، مردم دزفول همچون دوران دفاع مقدس اکنون نیز می توانند در رشد و توسعه کشور پیشتاز باشند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری جوانان خوزستان و تاکید بر این نکته که اولویت جذب و بکارگیری نیروی کار در استان با نیروهای بومی است گفت: خوزستان می تواند با وجود ظرفیت های بی شمار در بخش های مختلف علاوه بر حل مشکل بیکاری جوانان این استان ، حتی برای نیروهای غیر بومی نیز ظرفیت شغلی ایجاد کند اما باید همه در این راستا تلاش کنیم.
 
** انتخابات حماسی نمادی از اقتدار ایران اسلامی است

استاندار خوزستان در ادامه از انتخابات پرشور و حماسی کشور به عنوان نماد اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه بار دیگر ثابت کرد جدی تر از گذشته در جهت دفاع از ایران اسلامی در صحنه حضور دارد.

شریعتی افزود: این انتخابات حماسی و پرشور وظیفه ما مسئولان را در قبال مردم سنگین تر کرده است و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی و رفاهی مردم بکار گیرم.
با حضور مسئولان کشوری و استانی فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول روز پنجشنبه چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول افتتاح شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار