خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد:
اگر بعضی ها خواب برجام موشکی و برجام منطقه ای را میبینند، مطمئن باشند که این خواب را به گور خواهند برد
کد خبر: ۴۳۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 26 May 2017
 به گزارش تابناک خوزستان ، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند که زرنگ و زیرک باشید زیرا در ایام زندگی شما نسیم های الهی شروع به وزیدن میگیرد و ماه رمضان یکی از آن نسیم های الهی است که باید از آن بهره برد.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات اخیر در کشور، اظهار کرد: انتخابات با تمام فراز و نشیب هایش تمام شد و برخی در بیرون مرزها با سم پراکنی به دنبال این بودند که خروجی این انتخابات شکست نظام جمهوری اسلامی باشد، قطعاً این آرزو را به گور خواهند برد.

وی افزود: در انتخابات اخیر برخی نسبت به نتایج اعتراضاتی داشتند که از شورای نگهبان میخواهیم به این موضوع توجه جدی داشته باشد.



امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: شرایط کنونی مطقه بسیار حساس است و نشان میدهد که جمهوری اسلامی روز به روز درحال قوی تر شدن است.

حجت الاسلام حاجتی اظهار کرد: اگر بعضی ها خواب برجام موشکی و برجام منطقه ای را میبینند، مطمئن باشند که این خواب را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: بر خلاف اکثر ادوار ریاست جمهوری آمریکا، رئیس جمهور دیوانه آمریکا اولین سفر خارجی خود را به مرکز شیطان یعنی عربستان، سپس تل آویو و پس از آن به واتیکان رفت تا محور اسلامی، صهیونیستی و سلیبی را برای مقابله  ایران نشان دهد.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: آمریکایی ها در این سفر اظهار می کنند که ایران را نمیتواند مهار کرد و به همین دلیل قرارداد صد میلیارد دلاری فروش سلاح به عربستان را امضاء کرد.

حجت الاسلام حاجتی خاطرنشان کرد: آمریکا امروز با اهداف پیچیده امنیتی، سیاسی و اقتصادی در حال برنامه ریزی در منطقه برای ایجاد اتحاد علیه ایران است.

وی اظهار کرد: ملت ایران تا آخرین نفس و رسیدن به پیروزی که امام (ره) بشارت آن را داد، همواره در سنگر مقاومت باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به بحث موشکی ایران، تصریح کرد: فلان آقا برای چند رأی موشک های ایران را مورد تمسخر قرار داد، اما فرمانده هوا و فضای سپاه خبرداد که ما علاوه بر شهرک های موشکی، کارخانه های موشک سازی زیر زمینی داریم که اولین موشک بالستیک مدرن با نام دزفول رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام حاجتی در پایان با اشاره به سند ۲۰۳۰، تصریح کرد: این سند یک لکه بسیار ننگ آور برای کسانی است که محرمانه آن را امضاء کردند و برای اجرا آوردند اما رهبر انقلاب اجازه ندادند.
منبع: تابناک
برچسب ها: نماز جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار