آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق خوزستان در سالن اجتماعات کوت امیر برگزار شد
کد خبر: ۴۳۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 27 May 2017
 در این مراسم که معاونان و مدیران سازمان آب و برق و جمعی از کارکنان شرکت آب جنوب شرق حضور داشتند، از زحمات "ناصر خلج کامرانی" تقدیر و "محسن رستگارنیا" برای مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق خوزستان منصوب شد.

"صابر علیدادی" سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، در این آئین ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه ناصر خلج کامرانی و مجموعه کارکنان شرکت آب جنوب شرق، از این شرکت به دلیل بهره مندی از بدنه خوب متخصصان و اثرگذار در صنعت آب، به عنوان یک مجموعه قدرتمند از شرکت های سازمان نام برد و دستاوردهای همدلی کارکنان این شرکت را ستود.

همچنین "مصطفی معصومی" مدیریت بازرسی، حسابرسی و مجامع سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه تغییر و جابجایی مدیران عرف مستمر شرکت ها و منجر به بالندگی بیشتر آنها می شود، از کارکنان شرکت آب جنوب شرق به عنوان دانشمندان عرصه آب یاد کرد.
در این مراسم، "عبدالمحمد قنواتی" به نمایندگی از کارکنان شرکت، از زحمات کامرانی مدیرعامل پیشین تقدیر و تشکر کرد و انتصاب رستگاری نیا را به عنوان  مدیرعامل جدید شرکت تبریک گفت.

در ادامه، ناصر خلج کامرانی، ضمن تشکر  از تلاش های مجدانه کارکنان شرکت، به اهم اقدامات انجام شده پرداخت و به ثمر رسیدن این اقدامات را حاصل همدلی و تلاش های تک تک کارکنان دانست. وی همچنین انتصاب مدیرعامل جدید را تبریک گفته و  برای وی آرزوی موفقیت کرد.

"محسن رستگار نیا"، مدیرعامل جدید شرکت آب جنوب شرق، ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس کامرانی در جایگاه جدید ابراز امیدواری کرد که با همت همکاران بتوانیم مسیری را که هموار شده، ادامه دهیم.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین "علی لطفعلی زاده" مشاور امور فرهنگی شرکت آب جنوب شرق به نمایندگی از کارکنان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات دلسوزانه ناصر خلج کامرانی تشکر و قدردانی کرد.
منبع: تابناک
برچسب ها: صابر علیدادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار