این مراسم در روز پنجشنبه و در سالن سینما نفت آبادان با حضور جمعی از مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاه، مسئولین وزارت نفت، دانش‌آموختگان دانشکده نفت آبادان به همراه خانواده‌ هایشان برگزار گردید
کد خبر: ۴۳۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 27 May 2017
 این مراسم در روز پنجشنبه و در سالن سینما نفت آبادان با حضور جمعی از مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاه، مسئولین وزارت نفت، دانش‌آموختگان دانشکده نفت آبادان به همراه خانواده‌ هایشان برگزار گردید.

در این آئین، تعداد 120 دانشجو در مقطع کارشناسی (ورودی 92)، و تعداد 40 دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد (ورودی 94)، دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌ا... مجید، پخش سرود ملی و همچنین پخش کلیپ حماسه خرداد (مربوط به سالروز آزادسازی خرمشهر) آغاز گردید.

مهندس حیدر بهمنی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران،بعنوان یکی از سخنرانان مدعو در سخنانی ضمن بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، از شهدای جنگ یاد کردند و بيان نمودند اگر مدیریت در کشور به صورت مدیریت همدل و همزبان باشد، قطعاً در راستای اعتلای کشور خواهد بود. 

بهمنی گفت: در گذشته در صنعت حفاری کشور، مشکلات زیادی وجود داشت مثلاً هیچ حضوری در دریا نداشتیم ولی امروز به همت متخصصان، بالای 500 حلقه چاه را در دریا حفاری کرده‌ایم و این نشان از عظمت و قدرت ایران است .

در ابتدای مراسم نیز دکتر عبدالنبی هاشمی رئیس دانشگاه صنعت نفت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و خانواده‌های دانش‌آموختگان و همچنین تبریک به فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان، تقارن این جشن را با آزادسازی خرمشهر تبریک گفتند و بیان نمودند که دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت همیشه الگو و نمونه هستند و اظهار امیدواری کردند که دانشگاهی با قدمت 80 ساله بایستی به جایگاه اصلی خود برگردد.

در ادامه آقای سعید کرمی بیانیه دانشجویی و آقای دکتر محمدرضا خسروی نیکو رئیس دانشکده نفت آبادان، سوگندنامه را قرائت نمودند.

این آئین، با اهدای لوح و تندیس به هریک از فارغ‌التحصیلان پایان یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار