استاندارخوزستان تاکیدکرد؛
استاندار خوزستان بر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل تاکید کرد
کد خبر: ۴۳۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 27 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان؛دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح امروز شنبه 6 خرداد در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد تا در این ماه پربرکت همگان بهره لازم را از رحمت و ضیافت الهی ببرند.

استاندار خوزستان در ادامه این نشست با تاکید بر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل خواستار اهتمام فرمانداران و بخشداران استان در این زمینه شد و گفت: همه باید جهت به حداقل رساندن آمار کودکان بازمانده از تحصیل در استان تلاش نمایند.

شریعتی افزود: جهت انسداد مبادی بی سوادی در استان اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی قرار گرفته است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در مواردی که امکانات و زیرساخت های آموزشی مساعد نیست برنامه ریزی شود تا از امکانات موجود استفاده بهینه شود و بهره وری افزایش یابد.

استاندار خوزستان با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در شاخص آموزش پیش دبستانی برای خوزستان عنوان کرد: با وجود کسب این موفقیت جا دارد نقدهایی که از سوی کارشناسان مطرح میشود مورد توجه قرار گیرد تا اگر ایراداتی در کارها وجود دارد آنها هم اصلاح شود.

شریعتی بیان کرد: در بخش پیش دبستانی تلاش ما باید مداوم و بی وقفه باشد چون اگر بخش پیش دبستانی مورد توجه مداوم قرار گیرد این اقدامات در طول زمان تا دوره کنکور ثمربخش خواهد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار