اطلاعیه بانک توسعه تعاون ؛
بانک توسعه تعاون با هدف شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ضروری می داند تا مطالب مهمی را به منظور آگاهی و اطلاع مخاطبان و مشتریان عزیزخود اطلاع رسانی نماید
کد خبر: ۴۳۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 27 May 2017
روابط عمومی بانک توسعه تعاون با هدف شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ضروری می داند تا مطالب مهمی را به منظور آگاهی و اطلاع مخاطبان و مشتریان عزیزخود اطلاع رسانی نماید. 

1-بانک توسعه تعاون بر اساس ضوابط و مقررات قانونی، *یک بانک صد در صد دولتی* می باشد و هیچ تشابه اسمی با سایر موسسات اعتباری و بانکی ندارد و تحت نظارت بانک مرکزی با ارائه خدمات نوین پولی و بانکی به رضایت شما مشتریان عزیز می اندیشد. لطفاً در هنگام مراجعه به نام و لوگوی بانک توسعه تعاون توجه فرمایید.

2-بانک توسعه تعاون در چارچوب اساسنامه قانونی بر پایه نرخ مصوب بانک مرکزی ضمن جلب رضایت مشتریان خود تسهیلات مختلفی را در بخش های مختلف اقتصادی به فعالین بخش تعاون پرداخت نموده است. 

3-عملکرد مطلوب این بانک در ارائه خدمات مناسب و تخصصی به فعالین اقتصادی سبب ترغیب و تشویق آنها به استفاده مجدد از خدمات قابل ارائه ی بانک توسعه تعاون شده است . 

4-شعب بانک توسعه تعاون در سطح استان ضمن حمایت از فعالیت تشکل های تعاونی و غیر تعاونی از آمادگی لازم جهت پرداخت تسهیلات کارگشابه بخش های مختلف و بر مبنای ضوابط و مقررات جاری برخوردار است 

5-شعب بانک توسعه تعاون در سطح استان با صیانت از حقوق سپرده گذاران و مشتریان آماده پاسخگویی روزانه و ارائه خدمات مناسب به مخاطبین گرامی می باشد. 
6-بانک توسعه تعاون با حمایت و پشتیبانی مستمراز فعالیت تخصصی تشکل های مختلف اقتصادی نقش مهمی را در گسترش اشتغال و حفظ اشتغال جدید در سطح استان بر عهده داشته است. 

هم اکنون بانک توسعه تعاون با داشتن تعداد بیش از 20 شعبه و باجه در سطح استان خوزستان با تکیه بر پرسنل خدوم خود قادر است همه روزه ضمن پذیرایی از مشتریان محترم نسبت به ارائه خدمات مختلف بانکی به آنها اقدام نماید . 

*روابط عمومی بانک توسعه تعاون*
منبع: تابناک
برچسب ها: بانک توسعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار