عضو شورای اسلامی شهر اهواز ؛
عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به انتشار فیلم درگیری میان برخی اعضای شورا که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می‌شود، گفت: این درگیری مربوط به سال 93 بوده است
کد خبر: ۴۳۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 27 May 2017
عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به انتشار فیلم درگیری میان برخی اعضای شورا که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می‌شود، گفت: این درگیری مربوط به سال 93 بوده است.

حسین حیدری اظهار کرد: فیلم درگیری میان آقای سواری و آقای ناصری در جلسه شورای شهر اهواز که در روزهای اخیر و با اهداف برنامه‌ریزی‌شده منتشر شده، مربوط به مهرماه سال 93 و شروع به کار هیات رییسه دوم شورای چهارم است.

وی افزود:‌ علت این درگیری مربوط به هیات رییسه دوم و کمیته‌های سال دوم شورا بود و با توجه به این‌که آن جلسه به صورت غیرعلنی و بدون حضور مستمع آزاد و خبرنگاران برگزار شد، هیچ فیلم و خبری از این درگیری در فضای مجازی منتشر نشد و در این فیلم هم می‌بینید که سالن شورای شهر خالی بود.

عضو شورای شهر اهواز با بیان این‌که فیلم منتشرشده از این درگیری از دوربین مدار بسته خودِ سالن گرفته شده و مربوط به آرشیو شورای شهر است، عنوان کرد: ‌قطعا حراست شورای شهر و حراست شهرداری اهواز نسبت به پیگیری چگونگی انتشار این فیلم در فضای مجازی اقدام می‌کنند.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای با اهداف برنامه‌ریزی شده و برای ناآرام نشان دادن فضای دوره چهارم شورا اقدام به انتشار این فیلم در ایام انتخابات کردند.

منبع ، ایسنا خوزستان 
منبع: تابناک
برچسب ها: شورای شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار