یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان عصر امروز (١٠ خرداد) با حضور ناشران مطرح داخلی و خارجی و ارائه تخفیف ٥٠ درصدی در محل موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز به کار می کند
کد خبر: ۴۳۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 31 May 2017
یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان عصر امروز (١٠ خرداد) با حضور ناشران مطرح داخلی و خارجی و ارائه تخفیف ٥٠ درصدی در محل موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز به کار می کند.

 محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، در این باره اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد خوزستان امسال با مشارکت همه معاونت‌های اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری نمایشگاهی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته افزود: تاثیرگذاری عمیق در سطح ملی با توجه به ظرفیت‌هایی که استان خوزستان در حوزه قرآنی دارد، از اهدافی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

جوروند خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در محل موزه هنرهای معاصر اهواز امروز آغاز به کار می کند و در طول مدت فعالیت خود با بخش‌های متنوع مکتوب، آثار نفیس، وقفیات و قرآن‌های موزه‌ای، هنرهای تجسمی(آثار و محصولات هنری قرآنی)، کودک و نوجوان، صنایع دستی، عفاف و حجاب، بخش نرم‌افزارهای قرآنی، مطبوعات و رسانه‌های مجازی، پاسخ به مسایل شرعی و شبهات و... پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به حضور ۱۵۰ ناشر از سراسر کشور و ۱۰ ناشر خارجی، ۴۵۰ شرکت رسانه های دیجیتال و نرم افزار در این نمایشگاه، بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان خوزستان به مدت ١٠روز فعالیت خواهد کرد که اختتامیه آن ویژه‌برنامه گرگیعان به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار