«نمی دانم از کجا شروع کنم؛ از سختی هایی که کشیدیم یا از تعصب بچه های استقلال خوزستان؛ از حمایت هوادارانی که در گرما و سرمای خوزستان به ما روحیه می دادند تا دردهای خود را فراموش کنیم یا از بی توجهی مسئولان.
کد خبر: ۴۳۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰ 01 June 2017
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلال خوزستان كه در ليگ پانزدهم قهرمان شد در ليگ شانزدهم با مشكلات مالي عديده مواجه شد و سرمربي و بسياري از ستاره هايش را از دست داد.
در اواسط ليگ رحيم زهيوي ستاره اين تيم نيز به ليگ ستارگان قطر رفت تا روند خروج ستاره ها ادامه داشته باشد.
با پايان ليگ و اتمام كار درخشان استقلال خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا بحث خروج دوباره سرمربي و بازيكنان مطرح اين تيم به ميان آمده است.
گفته مي شود كه پورموسوي سرمربي فولاد خواهد شد و حسن بيت سعيد نيز به تيمي مطرح مي پيوندد كه حالا مهاجم سرشناس آبي ها با انتشار متن زير جدايي اش را تاييد كرده است:
«نمی دانم از کجا شروع کنم؛ از سختی هایی که کشیدیم یا از تعصب بچه های استقلال خوزستان؛ از حمایت هوادارانی که در گرما و سرمای خوزستان به ما روحیه می دادند تا دردهای خود را فراموش کنیم یا از بی توجهی مسئولان. ولی هیچ وقت نمک نشناس نبوده ایم؛ هر چه داریم از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانمان است و خدا را شکر تا حد توان خود کم هم نگذاشتیم. ولی هر آنچه بود، خوب و بدش گذشت که خاطره های آن تا زنده ایم در اذهانمان می ماند. تشکر ویژه ای دارم از عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی 2 مربی دوست داشتنی که خیلی برای بنده و فوتبال خوزستان زحمت کشیدند و همینطور از هوادارانمان که همه جوره ما را حمایت کردند. از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانش که گفتنش واقعا سخت است خداحافظی می کنم. امیدوارم اگر بدی از بنده دیدند به بزرگی خودشان ببخشند»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار