معاون سیاسی و اجتماعی استانداری؛
برگزاری نمایشگاه قران در سطح استان شاهد استقبال خوب مردمی بوده و یکی از برکات نظام اسلامی همین انس مردم با قرآن است
کد خبر: ۴۳۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 01 June 2017
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت : برگزاری نمایشگاه قران در سطح استان شاهد استقبال خوب مردمی بوده و یکی از برکات نظام اسلامی همین انس مردم با قرآن است. 

علی حسین حسین زاده شامگاه چهار شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه قرآن در محل موزه هنرهای معاصر اهواز اظهار کرد: اگر مشکلات جهان اسلام را رصد ‌کنیم دوری از قرآن و آموزه های قرآنی اساس مشکلات مسلمانان است، امروز به برکت نظام اسلامی ، پیشرفت های موجود درکشور مرهون شکل گیری این نظام و توجه به آموزه های قرآنی است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن گفت: از مجموعه اداره کل ارشاد خوزستان تشکر می‌کنم‌ رویکرد جدیدی که دراین حوزه در پیش گرفته شده نوید بخش دوره جدیدی در مباحث فرهنگی استان است .

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد : به نظر می رسد علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته در حوزه قرآنی بحث تفسیر قرآن کمتر مورد توجه قرار گرفته است، پیش از انقلاب نیز حرکتهای خوبی توسط اندیشمندان شیعه در بحث تفسیر قرآن شاهد بودیم که از جمله آن می توان به تفسیر مرحوم محمد تقی شریعتی، تفسیر آیت‌الله طالقانی و تفسیر علامه طباطبائی اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار